تسلا با دینامیت منفجر شد. ایلان ماسک نیز ظاهر می شود

تماشا کنید: تسلا با دینامیت منفجر شد.

صاحب یک تسلا مدل اس 2013 ماشین خود را برای انفجار آماده کرد

دهلی نو:

غول خودروسازی تسلا با نوآوری ها و فناوری های جدید در بخش خودروهای برقی پیشرو است. اما این برای متوقف کردن مشتری ناراضی از منفجر کردن خودروی تسلا با استفاده از 30 کیلوگرم دینامیت کافی نبود.

Jaala، روستایی پوشیده از یخ در جنوب فنلاند در منطقه Kymenlaakso تنها با چند هزار نفر، شاهد حادثه ای عجیب بود که صاحب یک تسلا مدل S مدل 2013 ماشین خود را برای انفجار آماده کرد.

خدمه یک کانال یوتیوب – Pommijatkat – کل قسمتی را که امروز برای اولین بار پخش شد با کمک چند داوطلب فیلمبرداری کردند.

0lt2mrk8

تسلا در یک معدن متروکه منفجر شد

ویدئو با نماهایی از حومه زیبای فنلاند با فضاهای پوشیده از برف وسیع، خانه های بسیار اندک و درختان آغاز می شود. صداپیشگی از زندگی و سختی های آن در این کشور می گوید. می‌گوید: «گه‌گاه، همه چیز به‌خوبی پیش می‌رود، ضربه به فن می‌زند. سپس زمان آن فرا می‌رسد که ناسازگاری فنلاندی پیش قدم شود.

استفاده از 92l0k

چوب های دینامیت روی یک طرف ماشین نصب شده بود تا انفجار را در یک جهت هدایت کند

صداپیشگی قبل از اینکه مالک خودرو – Tuomas Katainen – دلیل آن را فاش کند، اعلام می کند: “این بار ماموریت Pommijatkat منفجر کردن تسلا مدل S 2013 است.”

“وقتی آن تسلا را خریدم، 1500 کیلومتر اول خوب بود. ماشین عالی بود. سپس کدهای خطا نشان داده شد. بنابراین به کامیون یدک‌کش دستور دادم که ماشینم را به ایستگاه خدمات برساند. تقریباً یک ماه ماشین در آنجا بود. کارگاه فروشنده و من بالاخره تماس گرفتم که نمی توانند کاری برای ماشین من انجام دهند. تنها گزینه این است که کل باتری را عوض کنم.” مالک با تسلا سفید خود در پس زمینه می گوید.

حداقل 20000 یورو برای من هزینه دارد.

fu0ndqsk

انفجار کار آسانی نبود

او دلیل می‌کند: “بنابراین، به آنها گفتم که می‌آیم تا ماشینم را تحویل بگیرم. و حالا می‌خواهم تمام ماشین را منفجر کنم، زیرا ظاهراً هیچ تضمینی یا چیزی وجود نداشت.”

انفجار کار آسانی نبود. چوب های دینامیت روی یک طرف ماشین نصب شده بود تا انفجار را در یک جهت هدایت کند و اطمینان حاصل کند که قطعات به دیواره سنگی پشت ماشین برخورد می کنند. مداری از فیوزها ساخته شد.

25njhjkk

صاحب خودرو گفت: “در حال حاضر احساس خیلی خوبی دارم.”

این ویدئو مونتاژی از نوع تلاشی را نشان می دهد که برای آماده سازی تسلا برای این انفجار عظیم انجام شده است.

ناگهان هلیکوپتری در حال پرواز و پرتاب پیکره ایلان ماسک مدیرعامل تسلا – با کلاه ایمنی – دیده می شود. بدلکار کانال یوتیوب به شوخی می گوید: «خب، دیروز ایلان ماسک با ما تماس گرفت و گفت که واقعاً می خواهد با آن تسلا سوار شود.

pkuqo81g

هلیکوپتری تمثال ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا را با کلاه ایمنی پرتاب کرد.

این مجسمه سپس به صندلی راننده تسلا بسته می شود و اکنون زمان انفجار فرا رسیده است.

خدمه همراه با صاحب ماشین، سپس به داخل یک پناهگاه می روند و آماده فشار دادن یک دکمه هستند. “هر فکری در حال حاضر؟” آنها از آقای کاتاینن می پرسند. او می گوید: “در حال حاضر خیلی احساس خوبی دارم. نمی توانم منتظر انفجار باشم.” با شمارش سه، ماشین منفجر می شود.

این ویدئو که تنها در چند ساعت بیش از 2.23 هزار بازدید جمع آوری کرد، انفجار را از زوایای مختلف، در حرکت آهسته و همچنین قطعات سوخته شده خودروی مدل بالا را نشان می دهد. خدمه و مالک پس از آن زباله ها را جمع آوری می کنند، آنها را در یک توده جمع می کنند. آقای کاتاینن در مقابل دوربین می گوید: “هیچ چیزی باقی نمانده است. مطلقاً هیچ چیز” و اضافه می کند: “من هرگز اینقدر از تسلا لذت نبردم! و همچنین، شاید من اولین کسی در جهان هستم که یک تسلا را منفجر کرده است. بنابراین شاید، ساخته شده است. مقداری تاریخ.”