کامیون حامل آبجو در بزرگراه شلوغ ورق می خورد (ویدئو) – اخبار RT World

یک کامیون حامل بطری‌های ماءالشعیر کرونا صبح یکشنبه در هلند واژگون شد و محموله خود را در بزرگراهی شلوغ رها کرد و چندین لاین را برای بیش از یک ساعت بسته شد. این حادثه در نزدیکی شهر گلین رخ داد.

بدتر از همه، رسانه های محلی گزارش داده اند که راننده کامیون بوده است “شاید” تحت تاثیر مواد مخدر به گزارش سایت خبری لیمبورگ، پلیس تایید کرده است که راننده برای آزمایش خون برای اثبات این موضوع گرفته خواهد شد “مواد مخدر یا قرص خواب” درگیر بودند.

این رسانه گزارش داد که راننده هنگام حرکت به سمت شمال در بزرگراه A2 به سمت آیندهوون با یک گارد ریل در تقاطع Kerensheide برخورد کرده است. پس از برخورد به نرده، وسیله نقلیه بدبخت شروع به چرخش کرد و در نهایت به سمت آن ختم شد.

تصاویر مربوط به تصادف جعبه های شکسته بطری های آبجو را نشان می دهد که در بزرگراه و در فضای بین ریل های محافظ پراکنده شده اند. هنوز گزارشی از تلفات یا خسارت وارده به خودروهای دیگر گزارش نشده است و عکس‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده حاکی از آن است که خودروهای دیگری درگیر نبوده‌اند.

این تصادف و آوار، مقامات را مجبور کرد تا بزرگراه شمال را برای یک ساعت ببندند، زیرا یک خودروی بازیابی کامیون را یدک می کشد و نرده ها در حال تعمیر بودند. یک خط در بزرگراه جنوبی نیز باید بسته می شد.

این حادثه واکنش‌های طنزآمیز کاربران رسانه‌های اجتماعی را برانگیخت، زیرا نگران تأثیر آن بر عرضه آبجو بودند زیرا این کشور در طول دوره کریسمس به دلیل ترس از گسترش نوع Omicron از ویروس کرونا وارد قرنطینه سختی شده است.