ترامپ تلاش برای به تعویق انداختن محاکمه در مورد موضوع اهداکننده دموکرات – RT World News را تکذیب کرد

رئیس جمهور سابق ایالات متحده پس از اینکه مشخص شد دفاعیات ژان کارول شاکی توسط یک کمک کننده دموکرات تامین مالی شده است، درخواست تاخیر کرد.

یک قاضی فدرال از به تعویق انداختن محاکمه دونالد ترامپ مربوط به شکایت ای. جین کارول، ستون نویس سابق مجله ال، که رئیس جمهور سابق ایالات متحده را به تجاوز جنسی در اواسط دهه 1990 متهم می کند، خودداری کرده است. دفاع ترامپ پس از اینکه متوجه شد یکی از اهداکنندگان اصلی حزب دموکرات برخی از هزینه های قانونی کارول را پوشش داده است، درخواست تعویق کرد.

با این حال، قاضی لوئیس کاپلان به وکلای ترامپ در روز پنجشنبه اجازه داد تا اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چه کسی دقیقاً برگه شاکی را انتخاب می کند، جمع آوری کنند. آنها این فرصت را خواهند داشت تا از کارول در مورد اینکه چرا او حقایقی در مورد منبع پولی که تیم حقوقی خود را در اکتبر سال گذشته حمایت می کرد، پنهان کرده است.

آلینا حبا، وکیل ترامپ قبلاً درخواست کرده بود که محاکمه که قرار بود در 25 آوریل آغاز شود، یک ماه به تعویق بیفتد.

این به نوبه خود توسط یک افشاگری در اوایل این هفته انجام شد که “از برخی نقطه نظرات، [Carroll’s] مشاور بودجه اضافی را از یک سازمان غیرانتفاعی برای جبران برخی هزینه‌ها و هزینه‌های قانونی تضمین کرد.وکلای ترامپ اعلام کردند.


جمهوریخواهان ایالات متحده به دنبال کاهش بودجه ضد ترامپ DA هستند

آنها اظهار داشتند که حامی میلیاردر رید هافمن، بنیانگذار لینکدین است که یک سازمان غیرانتفاعی به نام جمهوری آینده آمریکا را تامین مالی می کند.

حبا در نامه خود به قاضی کاپلان نوشت که حقایق جدید باعث افزایش «سوالات مهمی در مورد اعتبار شاکی و همچنین انگیزه او برای شروع و/یا ادامه اقدام فوری.

کارول در کتاب خاطرات خود در سال 2019 برای اولین بار علناً ادعا کرد که ترامپ بین اواخر سال 1995 و اوایل سال 1996 در اتاق رختکن فروشگاه بزرگ برگدورف گودمن در نیویورک به او تجاوز کرده است.

این شخصیت علنی آن زمان که قرار بود چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده شود، به طور مداوم این ادعاها را رد کرده و اصرار دارد که آنها انگیزه سیاسی دارند.

سه شنبه گذشته، دادگاهی در نیویورک ترامپ را به 34 اتهام جنایی در یک پرونده جداگانه بازداشت کرد. این جمهوری خواه سرشناس متهم به جعل سوابق تجاری در رابطه با 130000 دلار “پول خنثی” است که گفته می شود توسط مایکل کوهن وکیل وقت ترامپ به استورمی دانیلز بازیگر فیلم های پورنو پرداخت شده است. ظاهراً این کار قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2016 انجام شده است.

ترامپ در تمام موارد خود را بی گناه دانست و اتهامات را صرفا سیاسی خواند.

او اولین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده است که با پیگرد کیفری روبرو می شود.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: