روپرت مرداک برای پایان دادن به ازدواج با جری هال یک ایمیل ۱۱ کلمه ای ارسال کرد

روپرت مرداک برای پایان دادن به ازدواج با جری هال یک ایمیل ۱۱ کلمه ای ارسال کرد

آقای مرداک در مارس 2016 با خانم هال ازدواج کرد.

طبق گزارشی که در گاردین منتشر شد، روپرت مرداک، غول رسانه ای استرالیایی الاصل، از همسر چهارم خود، جری هال، در یک ایمیل 11 کلمه ای طلاق گرفت و به او گفت: «ما مطمئنا اوقات خوبی داشتیم، اما من کارهای زیادی برای انجام دادن دارم.

پس از شش سال ازدواج، مرد 92 ساله و همسر چهارمش در آگوست 2022 به توافق طلاق رسیدند. خانم هال در املاک خود در آکسفوردشایر منتظر شوهرش بود که ایمیل غافلگیرکننده را دریافت کرد.

در این ایمیل آمده است: “جری، متأسفانه تصمیم گرفتم به ازدواج خود پایان دهیم.” او پاورقی اضافه کرد و گفت: “ما مطمئناً اوقات خوبی داشتیم، اما من کارهای زیادی برای انجام دادن دارم… وکیل من در نیویورک بلافاصله با شما تماس خواهد گرفت.”

جزئیات روزهای پایانی این زوج توسط Vanity Fair در مقاله جدیدی درباره روابط و تضادهای قدرت در خانواده مرداک فاش شد. در این مقاله، توسط دوستان خانم هال فاش شد که او پس از مراقبت از مرداک از طریق یک سری نگرانی‌های بهداشتی و منزوی شدن با او در طول همه‌گیری کووید-19، “ویران، دیوانه و تحقیر شده” باقی مانده است.

طبق این مقاله، خانم هال ادعا کرد که “من و روپرت هرگز با هم دعوا نکردیم” جدا از بحث های بی اهمیت بر سر مسائل سیاسی. او همچنین به دوستانش گفت که به او 30 روز فرصت داده شد تا عمارت بل ایر این زوج را ترک کند. خانم هال اضافه کرد که باید فاکتورهایی تهیه کند تا نشان دهد چیزهایی که حذف می کند مال او هستند.

آقای مرداک در حال گذراندن تعطیلات در باربادوس با آن لزلی اسمیت، که در 17 مارس در شهر نیویورک از او خواستگاری کرده بود، ماه‌ها پس از قطعی شدن طلاقش از خانم هال دیده شد. اما چند روز پیش این زوج به طور ناگهانی نامزدی خود را لغو کردند.

آقای مرداک از سه ازدواج اولش شش فرزند دارد. او شش سال با خانم هال ازدواج کرد. او قبلاً از سال 1999 تا 2013 با وندی دنگ ازدواج کرده بود. آنا ماریا تورو از 1967 تا 1999; و پاتریشیا بوکر از 1956 تا 1967.

بر اساس گزارش فوربس، رئیس و مدیر عامل شرکت نیوز Corp، حدود 17 میلیارد دلار ثروت دارد. امپراتوری او شامل فاکس نیوز، وال استریت ژورنال و مجموعه ای از دارایی های رسانه ای دیگر در سراسر جهان است.