ترامپ به من تجاوز کرد، متهم شهادت می دهد – RT World News

ای. جین کارول، نویسنده، به دادگاه نیویورک گفت که رئیس جمهور سابق چگونه او را در رختکن یک فروشگاه بزرگ مورد تجاوز قرار داده است.

او روز چهارشنبه در شهادت اعضای هیئت منصفه در نیویورک ادعا کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، نویسنده E. Jean Carroll را قبل از اینکه او را به رختکن یک فروشگاه لوکس برد و به او تجاوز کرد، جذاب و با او معاشقه کرد. ترامپ این اتهامات را رد می کند و اتهامات کارول را الف “کلاهبرداری ساختگی.”

کارول شهادت داد که در دهه 1990 در یک فروشگاه لوکس در منهتن با ترامپ برخورد کرد. ظاهراً این غول املاک از او برای انتخاب لباس زیر زنانه برای یک زن دیگر کمک خواست و این زوج در حین حرکت در فروشگاه با هم معاشقه کردند. سپس ظاهراً ترامپ به کارول پیشنهاد کرد که لباس زیر را مدل کند و آن دو به سمت اتاق‌های رختکن رفتند.

فوراً در را بست و مرا به دیوار کوبید.» او ادعا کرد. او به شدت مرا تکان داد که سرم به هم خورد. به عقب هل دادم و او دوباره مرا به دیوار کوبید و دوباره سرم را کوبید.»

او خم شد و جوراب شلواری مرا پایین کشید. او ادامه داد و گفت که ترامپ به او تجاوز کرده است.


ترامپ در تلاش برای به تعویق انداختن محاکمه در مورد موضوع کمک کننده دموکرات ها را تکذیب کرد

کارول گزارشی از پلیس ارائه نکرد. او ابتدا اتهامات خود را در ستونی در سال 2019 برای مجله نیویورک مطرح کرد و جزئیات بیشتری را در کتابی که در همان سال منتشر شد ارائه کرد. ترامپ ملاقات با کارول را تکذیب کرد و علناً او را به دروغگویی برای آسیب رساندن به او متهم کرد. کارول پس از انکار ترامپ به دلیل تهمت شکایت کرد و پس از آن که مقامات نیویورک محدودیت‌های چنین پرونده‌هایی را در سال گذشته حذف کردند، به اتهام تهمت شکایت کرد.

این پرونده یک پرونده مدنی است و کارول به دنبال مبلغی نامشخص از رئیس جمهور سابق است.

زمانی که کارول برای اولین بار ادعاهای خود را علنی کرد، ترامپ او را چنین توصیف کرد زنی که با او کاری نداشتم، نمی‌شناختم، و اگر فرصت می‌کردم علاقه‌ای به شناختن او نداشتم.» او اخیراً کل پرونده را «کلاهبرداری ساختگی» نامید و وکیل کارول یک “عملیات سیاسی.” ترامپ همچنین مدعی شد که این پرونده توسط مالی تامین می شود “یک کمک کننده بزرگ سیاسی.”

قاضی لوئیس کاپلان هر گونه بحث در مورد بودجه این پرونده را در دادگاه روز چهارشنبه ممنوع کرد. رید هافمن، بنیانگذار لینکدین و کمک کننده دموکرات، این پرونده را تامین مالی می کند و ادعا می کند که او “حفاظت از حاکمیت قانون در برابر تهدید ناشی از روش های قانونی زمین سوخته دونالد ترامپ.”

ترامپ ملزم نیست شخصاً در مقابل کاپلان حاضر شود و هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه قصد شهادت دارد ارائه نکرده است. رئیس‌جمهور سابق اکتبر گذشته ویدئویی را به وکلای کارول ارائه کرد، که اگرچه بر اتهام افترا متمرکز بود، ممکن است به عنوان مدرکی در پرونده باتری استفاده شود. اوایل این هفته، کاپلان به ترامپ هشدار داد که در صورت ادامه اظهار نظر در مورد این پرونده در شبکه های اجتماعی، می تواند خود را در برابر اتهامات بیشتر باز کند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: