اردوگاه های نظامی 2000 ساله دوران روم در صحرای عربستان سعودی کشف شد

اردوگاه های نظامی 2000 ساله دوران روم در صحرای عربستان سعودی کشف شد

اردوگاه های نظامی یک شکل کارت بازی معمولی دارند.

سه اردوگاه نظامی دوران روم مربوط به تقریباً 2000 سال پیش، در صحرای عربستان سعودی کشف شده است. اسکای نیوز. این کمپ ها توسط محققان دانشگاه آکسفورد کشف شد که با استفاده از Google Earth کمپ ها را ردیابی کردند. یک مطالعه بررسی شده با جزئیات این کشف در مجله منتشر شده است دوران باستان. محققان می گویند که این کشف به عنوان مدرکی از لشکرکشی رومیان در سراسر اردن جنوب شرقی به عربستان سعودی در طول قرن دوم نشان می دهد. اسکای نیوز گزارش. محققان ادعا می کنند که این اردوگاه ها در زمان تسلط رومیان بر پادشاهی نبطی اردن در سال 106 پس از میلاد ساخته شده اند.

دکتر مایکل فرادلی، بخشی از تیمی که اردوگاه‌ها را شناسایی کرده است، گفت: «تقریباً مطمئن هستیم که آنها توسط ارتش روم ساخته شده‌اند، با توجه به شکل کارت بازی معمولی محوطه‌ها با ورودی‌های مخالف در امتداد هر طرف.» .

وی افزود که این اردوگاه ها زمانی که رومی ها تسخیر عربستان را آغاز کردند به عنوان پادگان های دفاعی راه اندازی شدند.

مایک بیشاپ از آکسفورد، کارشناس ارتش روم، گفت ملی: “این اردوگاه ها یک یافته جدید و دیدنی و یک بینش جدید مهم در مورد لشکرکشی رومیان در عربستان است.”

این کارشناس افزود: قلعه‌ها و دژهای رومی نشان می‌دهند که رم چگونه یک استان را در اختیار داشت، اما اردوگاه‌های موقت نشان می‌دهند که در وهله اول چگونه آن را به دست آورده‌اند.

دکتر فرادلی گفت که نحوه نگهداری این کمپ ها “قابل توجه” است، زیرا این سازه ها موقتی بوده و “برای چند روز یا چند هفته” مورد استفاده قرار می گیرند.

ملی گفت که این اردوگاه ها در فاصله 37 تا 44 کیلومتری از یکدیگر قرار دارند که نشان می دهد برای عبور نیروهای پیاده در یک روز بسیار دور بوده است.

محققان در این مطالعه می‌گویند که این اردوگاه‌ها توسط سواره نظام رومی ساخته شده‌اند که می‌توانستند در یک روز بر روی زمین‌های بایر و احتمالاً با شتر سفر کنند.