تاکر کارلسون پس از خروج ناگهانی از فاکس نیوز سکوت خود را شکست

تاکر کارلسون پس از خروج ناگهانی از فاکس نیوز سکوت خود را شکست

تاکر کارلسون روز دوشنبه به طور ناگهانی فاکس نیوز را ترک کرد.

تاکر کارلسون که اوایل این هفته توسط فاکس نیوز اخراج شد، برای اولین بار پس از جدایی ناگهانی خود صحبت کرد. در ویدئویی در توییتر که روز پنجشنبه منتشر شد، آقای کارلسون مستقیماً به اخراج گزارش شده خود اشاره نکرد، اما برخی اتهامات مهم را در رسانه های آمریکایی و مناظره های تلویزیونی آنها مطرح کرد. فاکس نیوز روز دوشنبه راه خود را از آقای کارلسون جدا کرد و میزبانی را از دست داد که میلیون‌ها بیننده را جذب کرد، اما نشان داد که حتی برای مالک روپرت مرداک هم نمی‌توانست از عهده آن برآید. گزارش ها حاکی از آن است که او به دستور شخصی آقای مرداک به دلیل استفاده از الفاظ مبتذل برای توصیف یک مدیر زن اخراج شد.

همچنین بخوانید | تاکر کارلسون: صدای خشم آمریکای سفید ساکت می شود

روز چهارشنبه، آقای کارلسون یک ویدیوی مرموز دو دقیقه‌ای را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت که خروج او را توضیح نداد، اما شکایات گسترده‌ای را درباره وضعیت گفتمان آمریکایی ارائه کرد.

او گفت: “موضوع دیگری که وقتی کمی مرخصی می گیرید متوجه می شوید این است که اکثر مناظره هایی که در تلویزیون می بینید چقدر احمقانه باورنکردنی هستند. آنها کاملاً بی ربط هستند. معنایی ندارند.”

او گفت که در پنج سال دیگر، هیچ کس حتی به یاد نمی آورد “که ما آنها را داشتیم”.

آقای کارلسون ادعا کرد که بحث در مورد موضوعاتی مانند جنگ، آزادی های مدنی، علم در حال ظهور، تغییرات جمعیتی، قدرت شرکت ها و منابع طبیعی در رسانه های آمریکایی مجاز نیست.

او گفت که هر دو احزاب سیاسی و کمک کنندگان آنها در مورد اینکه چه چیزی به نفع آنهاست به اجماع رسیده اند. آقای کارلسون گفت: «و آنها فعالانه با هم تبانی کردند تا هر مکالمه‌ای در این مورد را ببندند.

او در این پیام ویدئویی گفت: “جنگ، آزادی‌های مدنی، علم در حال ظهور، تغییرات جمعیتی، قدرت شرکت‌ها، منابع طبیعی. آخرین باری که یک بحث مشروع در مورد هر یک از این موضوعات شنیدید، چه زمانی بود؟ این مدت طولانی است.”

آقای کارلسون گفت که ایالات متحده به طور ناگهانی شبیه یک کشور تک حزبی به نظر می رسد. او گفت که این درک ناامید کننده است اما دائمی نیست.