تانک های لئوپارد مشکلات لجستیکی برای اوکراین ایجاد می کنند – سیاست خارجی – اخبار RT World

طبق گزارش‌ها، سخت‌افزار اهدایی هشت کشور، گلوله‌های مختلفی را شلیک می‌کند و خرید عمده مهمات را برای کی‌یف غیرممکن می‌کند.

فارین پالیسی گزارش داده است که اوکراین احتمالا مجبور خواهد بود برای تانک های لئوپارد ساخت آلمان، طیف وسیعی از مهمات مختلف، به جای یک نوع واحد، تهیه کند.

این رسانه روز پنجشنبه در گزارشی اعلام کرد خودروهایی که هشت کشور در اختیار کیف قرار داده اند از نظر گلوله هایی که شلیک می کنند یکسان نیستند. این مقاله همچنین ناکافی بودن پدافند هوایی که قبلاً ارائه شده است را برجسته می کند.

فارین پالیسی نوشت کهتانک‌های پلنگی که از هشت کشور مختلف وارد می‌شوند، گلوله‌های مختلفی شلیک می‌کنند، به این معنی که اوکراینی‌ها نمی‌توانند برای نیروهای زمینی خود که به تازگی فریب خورده‌اند، مهمات بخرند.

در مورد تانک‌های آبرامز که ایالات متحده متعهد به اهدای آن‌ها شده است، احتمالاً ماه‌ها طول می‌کشد تا واقعاً به میدان نبرد برسند.


غرب در تامین انرژی اوکراین - NYT

بر اساس این مقاله، اوکراین نیز با کمبود شدید سیستم های دفاع هوایی مدرن مواجه است. طبق گزارش ها، این کشور به اندازه کافی برای پوشش چند شهر دارد. فارین پالیسی مدعی شد که بدتر از آن، سیستم های موشکی هاوک ارائه شده توسط واشنگتن بدون رادار ارسال شده است.

این عقب‌نشینی‌ها ظاهراً برنامه‌ریزی شده ضدحمله کی‌یف را متوقف می‌کند و باعث نارضایتی رهبری اوکراین می‌شود.

این رسانه به درخواست های ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور آمریکا از غرب برای افزایش حمایت نظامی خود از اوکراین در اواخر ماه گذشته اشاره کرد.

الکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین، در اوایل این هفته به آسوشیتدپرس ابراز تاسف کرد که برخی از حامیان اوکراین «یک چیز را قول بده و یک کار کاملا متفاوت انجام بده.این مقام همچنین تصریح کرد کههیچ کس ناآماده شروع نمی کند،” با اشاره به ضد حمله برنامه ریزی شده.

یک نماینده پارلمان اوکراین به نقل از فارین پالیسی مدعی شد که این فشار ابتدا برای آوریل برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل فقدان تسلیحات لازم برای خارج کردن آن باید برای مدت نامعلومی به تعویق افتاد.

روز جمعه، نیویورک تایمز گزارشی را منتشر کرد که می‌گوید کیف تا اواخر فوریه تنها 200 تانک از 253 تانک را در اختیار داشت که مقامات نظامی ایالات متحده برای یک ضد حمله موفق کافی تشخیص دادند. این روزنامه با استناد به اسناد لو رفته پنتاگون خاطرنشان کرد که اکثر سخت افزارها از طراحی شوروی بودند.

نیویورک تایمز همچنین مدعی شد که ایالات متحده و متحدانش در تامین تقاضای اوکراین برای گلوله های توپخانه با مشکل مواجه هستند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: