تام هنکس بازیگر، دکترای افتخاری از دانشگاه هاروارد دریافت کرد

تام هنکس بازیگر، دکترای افتخاری از دانشگاه هاروارد دریافت کرد

هاروارد دکترای افتخاری هنر را به تام هنکس اعطا کرد

تام هنکس بازیگر هالیوود اکنون فارغ التحصیل هاروارد است! به این بازیگر 66 ساله مدرک دکترای افتخاری هنر از دانشگاه هاروارد اعطا شد. روز پنجشنبه، بازیگر فارست گامپ در دانشگاه معتبر حاضر شد تا برای دانشجویان فارغ التحصیل در کمبریج، ماساچوست سخنرانی آغاز کند.

این بازیگر-کارگردان-نویسنده-تهیه کننده در سخنرانی آغازین خود از استعاره هایی از فرهنگ وسواس ابرقهرمانی آمریکا استفاده کرد. او گفت: “در لیگ عدالت او نه سوپرمن وجود دارد و نه هیچ کس دیگری.”

او از اعضای کلاس 2023 خواست تا به “وعده سرزمین موعودمان” عمل کنند و آنها را نسبت به بی تفاوتی که حقیقت را می کشد، مبارزه برای برابری را به خطر می اندازد و بدتر از دروغ، جهل و عدم تحمل نامید، هشدار داد.

مطابق با روزنامه هاروارداین بازیگر برنده اسکار، سخنران اصلی سی و هفتاد و دومین مراسم آغاز به کار هاروارد بود که پنجشنبه در سالن تئاتر ترسندین هاروارد یارد برگزار شد.

هر روز، هر سال و برای هر کلاس فارغ‌التحصیلی، یک انتخاب وجود دارد، گزینه‌ای یکسان برای همه بزرگ‌سالان: یکی از سه نوع آمریکایی بودن – کسانی که آزادی را برای همه می‌پذیرند، کسانی که آزادی را می‌پذیرند. هنکس گفت. “در نبرد بی پایان، همه شما از امروز رسماً به آن ملحق شده اید، تفاوت در این است که چقدر واقعاً اعتقاد دارید، چقدر با صدای بلند تبلیغ می کنید، چقدر محکم به حقیقتی که بدیهی است پایبند هستید: که البته ما همه به یک اندازه و در عین حال متفاوت خلق شده‌اند، و البته ما همه با هم در این کار هستیم.”

مدرسه آیوی لیگ یک دکترای افتخاری هنر را به این بازیگر اعطا کرد زیرا او به شوخی گفت که او این مدرک را “بدون انجام کاری، بدون گذراندن هیچ زمانی در کلاس، بدون یک بار رفتن به آن کتابخانه” دریافت کرده است.

در طول حضور هنکس در دانشگاه، هاروارد به او یک توپ والیبال با نام تجاری هاروارد در مورد فیلم 2000 Cast Away به او داد.