تاجگذاری پادشاه چارلز: آنچه جوانان هندی بریتانیایی می گویند

پادشاه چارلز در 6 می در کلیسای وست مینستر تاج گذاری می کند.

پادشاه چارلز در یک مراسم پر از شکوه، شکوه و اهمیت مذهبی در روز شنبه، 6 مه، پس از اینکه پادشاه بریتانیا و 14 قلمرو دیگر پس از مرگ مادرش، ملکه الیزابت، در ماه سپتامبر به سلطنت رسید، در کلیسای وست مینستر تاج گذاری خواهد کرد. . جشن‌های سراسری، از جمله رژه‌ها، در آخر هفته تاجگذاری برگزار می‌شود که طی آن پادشاه 74 ساله در مراسمی باشکوه که پس از 70 سال طولانی برگزار می‌شود، رسما تاجگذاری می‌کند.

سازمان دهندگان این مراسم گفتند که از مردمی که مراسم تاج گذاری را تماشا می کنند دعوت خواهند شد تا به یک “کر میلیونی” بپیوندند تا با پادشاه و وارثان او بیعت کنند. مردم در سراسر بریتانیا و خارج از کشور دعوت خواهند شد تا عبارت “سوگند می خورم که با اعلیحضرت شما و وارثان و جانشینان شما مطابق قانون بیعت خواهم کرد. پس خدایا به من کمک کن.”

با این حال، سرخپوستان بریتانیا دیدگاه متفاوتی نسبت به همین موضوع دارند. “فکر می‌کنم روحیه در بریتانیا کاملاً متفاوت است. از زمانی که ملکه درگذشت، واکنش‌های متفاوتی نسبت به سلطنت وجود داشت. شخصاً فکر می‌کنم که آنها کار خوبی برای متحد کردن کشور انجام می‌دهند. مردم را می‌توان بر اساس دیدگاه‌های سیاسی مختلف تقسیم کرد، اما می‌توانند یکی از کاربران گفت: آنها را با هم جمع کنید.

او ادامه داد: “فکر نمی‌کنم که تعهد را قبول کنم. دلیل من شامل خط جانشینی است. ممکن است آن را برای امروز امضا کنم، اما در آینده نه.”

شخص دیگری به نام پریا، که ملکه را در دوران دانشجویی در دانشگاه بریستول ملاقات کرد، گفت که این تعهد اختیاری است و دستوری نیست. ما در یک کشور دموکراتیک هستیم که در آن حق انتخاب داریم. این نیز از یک طرز فکر فئودالی ناشی می‌شود که در آن از لحاظ تاریخی مجلس اعیان و سلطنت‌ها تعهد خود را به پادشاه می‌دادند. در حالی که اکنون این تعهد به مردم داده می‌شود. در حالی که انتقادات زیادی به آن وارد شده است، اما می‌توان آن را فراگیر نیز دانست.»

پراناو که اخیراً با شاه چارلز ملاقات کرد، اظهار داشت که دو روز تاجگذاری کشور را متحد خواهد کرد. وی افزود که این تعهد را نیز خواهد پذیرفت. “کارهای زیادی وجود دارد که سلطنت انجام می دهد و بسیار حمایت می کند، اما کارهای زیادی وجود دارد که آنها باید انجام دهند. محبوبیت سلطنت بین گروه سنی 18 تا 25 سال به پایین ترین حد خود رسیده است. نیاز به اقدامات فعال و پیشگیرانه است. گرفته شود تا بتوانند مرتبط باقی بمانند.”