نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده حمله پهپاد کرملین را محکوم کرد – RT World News

RFK جونیور گفت که واشنگتن باید از تشدید “آشکار” درگیری اوکراین جلوگیری کند.

رابرت اف کندی جونیور روز پنجشنبه حمله هواپیمای بدون سرنشین به کرملین را محکوم کرد که مسکو واشنگتن را مقصر آن دانسته است. دموکراتی که جو بایدن را برای نامزدی ریاست‌جمهوری به چالش می‌کشد، همچنین به آمریکایی‌ها یادآوری کرد که چگونه عمویش از جنگ هسته‌ای با اتحاد جماهیر شوروی جلوگیری کرد.

تصور کنید اگر نیروهای تحت حمایت روسیه به ساختمان کنگره حمله کنند، چه واکنشی نشان خواهیم داد. ما باید این تلاش‌های جنون‌آمیز برای تشدید جنگ را متوقف کنیم.» کندی توییت کرد.

پس از خنثی سازی موفقیت آمیز بحران موشکی کوبا، رئیس جمهور جان کندی نسبت به وادار کردن روسیه به انتخاب بین تحقیر ملی و جنگ هسته ای هشدار داد. ما باید به توصیه او توجه کنیم.» او اضافه.

بن‌بست سال 1962 تقریباً منجر به یک جنگ تیراندازی بین ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی شد که شامل سلاح‌های اتمی بود. زمانی که کندی و رهبر شوروی نیکیتا خروشچف با خروج موشک‌های هسته‌ای شوروی از کوبا و موشک‌های آمریکا از ترکیه موافقت کردند، این مشکل حل شد.

RFK جونیور ماه گذشته نامزدی ریاست جمهوری خود را اعلام کرد و تا حدودی از نام خانوادگی خود به عنوان برادرزاده پرزیدنت کندی و پسر برادرش رابرت استفاده کرد. او در مصاحبه ای که روز چهارشنبه منتشر شد، موضع خود را در مورد روابط آمریکا و روسیه تشریح کرد و استدلال کرد که واشنگتن بارها به مسکو دروغ گفته و مسکو را زیر پا گذاشته است. “خطوط قرمز.”

کندی همچنین تشکیلات ایالات متحده را به قربانی کردن جان صدها هزار اوکراینی در جنگ نیابتی علیه روسیه متهم کرد و در عین حال روسیه را محکوم کرد. “تهاجم” و با اشاره به اینکه پسر خودش داوطلبانه برای کیف مبارزه کرده بود. واشنگتن به رهبری نیاز دارد که بتواند مانند JFK در طول بحران موشکی کوبا و “خودت را به جای دیگران بگذار” او گفت.


واشنگتن مسئول حمله به کرملین - مسکو است

دو پهپاد بامداد روز چهارشنبه هنگام تلاش برای حمله به اقامتگاه رئیس جمهور روسیه توسط پدافند هوایی روسیه از کار افتاد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در محل دیگری حضور داشت و در این حادثه کسی آسیب ندید. کی یف رسما هرگونه مسئولیتی را رد کرده است.

کرملین این حادثه را یک تلاش برای ترور توصیف کرد و گفت که روسیه این حق را برای خود محفوظ می دارد که در زمان و به روشی که خود انتخاب کرده، علیه عاملان انتقام بگیرد. دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روز پنجشنبه انکار کی یف را رد کرد “خنده دار” اما گفت که مقصران واقعی خارج از کشور بودند.

ما به خوبی می دانیم که تصمیمات برای انجام چنین اقدامات تروریستی نه در کیف، بلکه در واشنگتن اتخاذ می شود. پسکوف به خبرنگاران گفت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: