بولسونارو می خواهد مقامات بهداشتی را که واکسن کووید را برای کودکان تایید کرده اند افشا کند – RT World News

رئیس جمهور برزیل، ژایر بولسونارو، اعلام کرد که قصد دارد هویت مقاماتی را که واکسیناسیون کودکان را مجاز کرده اند، علیرغم تهدید به مرگ، فاش کند.

در ماه اکتبر، تنظیم‌کننده سلامت کشور، Anvisa، گفت که پنج مدیر آن ایمیل‌هایی دریافت کرده‌اند که در آن تهدید می‌شود در صورت تایید واکسن کووید-۱۹ برای کودکان ۵ تا ۱۱ ساله، آنها را خواهند مرد. آنویسا تاکید کرد کهبا توجه به جدی بودن واقعیتبلافاصله به پلیس و دولت اطلاع داد و از آنها پرسیداتخاذ تدابیر مناسب

روز پنجشنبه، همان روزی که تنظیم‌کننده شلیک فایزر به کودکان خردسال را تایید کرد، بولسونارو که به دلیل مخالفت مداوم خود با اقدامات ضد کووید شناخته می‌شود، گفت که مردم باید بدانند چه کسی این تصمیم را گرفته است.


پورتال های سلامت برزیل مورد حمله هکرها قرار گرفت

وی با اشاره به اینکه آنویسا تابع او نیست، مدعی شد:ما می خواهیم اسامی این افراد را به اطلاع عموم برسانیم تا همه بدانند این افراد چه کسانی هستند و البته قضاوت خودشان را هم بکنند.

شما حق دارید نام افرادی را بدانید که واکسیناسیون را از پنج سالگی برای فرزندتان تایید کرده اندوی در جریان پخش زنده شبکه های اجتماعی گفت.

تاکنون هیچ واکنشی از سوی آنویسا صورت نگرفته است.

بیش از 617000 نفر در برزیل بر اثر کووید-19 جان خود را از دست داده اند.

مدیریت بولسونارو با همه‌گیری به طور گسترده در داخل و خارج از کشور مورد انتقاد قرار گرفته است. بر اساس نظرسنجی سپتامبر توسط Datafolha، محبوبیت دولت رئیس جمهور به 22٪ کاهش یافته است.بدترین نتیجه از ابتدای مدیریت او