“بمب هواشناسی” از اقیانوس اطلس ده ها هزار نفر را تحت تاثیر قرار داد (ویدئو) – اخبار RT World

طوفان های شدید با سرعت بیش از 150 کیلومتر در ساعت زندگی روزمره را در سراسر ایرلند و اسکاتلند مختل کرد، زیرا طوفان بارا برخورد کرد و مردم را بدون برق رها کرد.

طوفان از اقیانوس اطلس، که در اوایل هفته جاری شد، مناطق متعددی از بریتانیا و ایرلند را برای حداقل دو روز درنوردید. دوبله “بمب آب و هواطبق پیش‌بینی‌ها، برق حداقل 38000 خانه و کسب و کار را قطع کرد، ده‌ها ملک را زیر سیل گرفت، باعث آسیب‌های ساختاری و درختان شد.

سازمان هواشناسی ایرلند هشدار دادخطر برای زندگی

بادهای شدید و مخرب در حالی رخ داد که بخش‌هایی از بریتانیا هنوز در حال بهبودی از طوفان قبلی آرون بودند. شدیدترین تندبادهای باررا در سواحل غرب کورک در جمهوری ایرلند به سرعت 156 کیلومتر در ساعت (97 مایل در ساعت) رسید. سرعت متوسط ​​بادها حدود 110 کیلومتر در ساعت (68 مایل در ساعت) بود.

هشدارهای قرمز و نارنجی هواشناسی اعلام شد که باعث شد مدارس و مراکز نگهداری از کودکان در چندین منطقه از جمله در دوبلین بسته شوند. به مردم هشدار داده شد که در داخل و دور از سواحل بمانند.

با این حال، علیرغم هشدارها در مورد تهدید بمب های هواشناسی، تیم های اورژانس گزارش هایی از ناظران طوفان حتی در مناطق قرمز وضعیت دریافت کردند.

برخی از آنها طوفان را که بنا بر گزارش ها به نام یک مجری محبوب آب و هوا در ایرلند، بارا بست، نامگذاری شده بود، واقعاً در تلاش بودند.