بعد از اینکه مهمانان شیرها را به مدت 25 روز روشن کنند و بنزین را روشن کنند، صاحب ملک Airbnb با قبض 1.28 لک روپیه باقی می ماند

بعد از اینکه مهمانان شیرها را به مدت 25 روز روشن کنند و بنزین را روشن کنند، صاحب ملک Airbnb با قبض 1.28 لک روپیه باقی می ماند

ملک Airbnb در حومه کره جنوبی قرار داشت.

یک صاحب Airbnb بعد از اینکه زن و شوهری که در آنجا ماندند، شیرها و بنزین را باز گذاشتند، یک صورت‌حساب 1570 دلاری (1.28 لک روپیه) برای او باقی ماند. بر اساس گزارشی در مستقل، مهمانان این کار را به عنوان یک اقدام انتقام جویانه انجام دادند که نتوانستند رزرو خود را لغو کنند. این زوج از چین به کره جنوبی سفر کرده بودند و به مدت 25 روز در این ملک اقامت داشتند تا میزبان را تنبیه کنند. این عمل منجر به قبض آب و برق هنگفتی برای میزبان شد که توسط رسانه به عنوان آقای لی معرفی شد.

این مشکل پس از آن به وجود آمد که این زوج ویلا را برای اقامت در سئول در طول سفر رزرو کردند. اما محل در قلب شهر نیست، بلکه در حومه آن واقع شده است. زمانی که این زوج متوجه این موضوع شدند، تمام مبلغ را به طور کامل پرداخت کرده بودند.

آقای لی ادعا می کند که این زوج با او یا Airbnb صحبت نکرده اند و همه کارها را خودشان انجام داده اند. آنها ابتدا با میزبان تماس گرفتند تا بپرسند آیا دوربین های نظارتی در ملک وجود دارد یا خیر. وقتی آقای لی گفت که وجود ندارد، آن‌ها تا آنجا که می‌توانستند چراغ‌ها، شیرها، وسایل برقی و شیرهای گاز را روشن کردند. مستقل گزارش.

مجری برنامه همچنین گفت که این زوج در ملک نماندند و در عوض به سراسر کره جنوبی سفر کردند. آقای لی گفت، آنها فقط پنج بار در 25 روز برگشتند و هر بار فقط پنج دقیقه وقت گذاشتند.

وقتی این زوج خانه را چک کردند، شرکت گاز با آقای لی تماس گرفت و به او در مورد افزایش قابل توجه مصرف گفت. می ترسید نشتی باشد.

وقتی آقای لی از ویلا بازدید کرد، متوجه شد که پنجره‌ها باز و گاز روشن است. او ۱۱۶ دلار (۹۵۰۶ روپیه) قبض آب و برق، ۷۳۰ دلار (۵۹۸۲۴ روپیه) قبض گاز و ۷۲۸ دلار (۵۹،۶۶۰ روپیه) برای «هزینه‌های متفرقه» دریافت کرد.

وی گفت: این زوج در مدت اقامت خود بیش از 120 هزار لیتر آب مصرف کردند.