بحران مهاجران ایالات متحده، هتل تاریخی روزولت نیویورک به سرپناهی تبدیل شد و هزاران نفر به دنبال پناهندگی بودند.

تبدیل شدن هتل تاریخی روزولت نیویورک به پناهگاه مهاجران با درخواست پناهندگی هزاران نفر

این هتل نمادین نزدیک به سه سال است که بسته شده است.

هتل تاریخی روزولت در میانه‌تاون منهتن که در طول همه‌گیری همه‌گیر بسته شده بود، برای اسکان هزاران مهاجری که اخیراً به اداره بندر رسیده‌اند، بازگشایی شده است. نیویورک پست گزارش شده است. این هتل نمادین، واقع در خیابان 45 شرقی، نزدیک ترمینال گراند سنترال، نزدیک به سه سال است که بسته شده است.

این هتل به یک مرکز پذیرش مرکزی برای صدها پناهجو تبدیل می‌شود که انتظار می‌رود در هفته‌های آینده به دلیل انقضای قوانین دوران همه‌گیری به آنجا برسند. شایان ذکر است، دولت ایالات متحده اخیراً یک سیاست مهاجرتی بحث برانگیز معروف به عنوان 42 را لغو کرد که از سال 2020 مهاجرانی را که در مرز ایالات متحده و مکزیک گرفتار شده بودند از درخواست پناهندگی مسدود کرد. افزایش هجوم مهاجران در مرزها

«نیویورک اکنون از بیش از 65000 پناهجو مراقبت کرده است – در حال حاضر بیش از 140 پناهگاه اضطراری و هشت مرکز امداد بشردوستانه در مقیاس بزرگ علاوه بر این مرکز برای مدیریت این بحران ملی باز کرده است. در حالی که این مرکز جدید ورود و مرکز امداد بشردوستانه صدها شغل اتحادیه‌ای با درآمد خوب ایجاد می‌کند و زیرساختی را برای کمک به پناهجویان برای رسیدن به مقصد نهایی خود فراهم می‌کند، بدون کمک فدرال یا ایالتی، ما نمی‌توانیم به درمان تازه واردان و کسانی که قبلاً وارد شده‌اند ادامه دهیم. شهردار اریک آدامز با اعلام این تصمیم گفت: اینجا با عزت و مراقبتی که شایسته آنهاست.

هتل روزولت در حال حاضر 175 اتاق را برای خانواده ها افتتاح می کند و برنامه دارد 675 اتاق دیگر را در اواخر این هفته افتتاح کند. مهاجران در این مرکز به خدمات قانونی، پزشکی و اتصال مجدد دسترسی خواهند داشت و همچنین می توانند در صورت نیاز در یک پناهگاه یا مرکز امداد بشردوستانه مستقر شوند.

نه فقط روزولت، بسیاری از هتل های دیگر نیز در حال تبدیل شدن به پناهگاه های اضطراری هستند که بسیاری از آنها در مکان های عالی قرار دارند. هتل واتسون در خیابان 57 غربی، و هتل هالیدی این، واقع در منطقه مالی منهتن، هتل های دیگری هستند که برای اسکان خانواده های مهاجر مورد استفاده قرار می گیرند.

یک دستور قانونی شهر را ملزم می کند که برای هرکسی که به آن نیاز دارد سرپناه ارائه دهد. این شهر هفته گذشته بیش از 4200 مهاجر را پذیرفت، زیرا در تلاش برای یافتن سرپناه برای آنهاست.