بایدن جوان معتقد بود 63 سالگی برای سیاست خیلی پیر است – RT World News

در حالی که سن او اکنون بسیاری از رای دهندگان را از بین می برد، رئیس جمهور 80 ساله ایالات متحده زمانی دوران جوانی خود را به نفع خود بازی کرد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، سیاست خود را با کوبیدن یک رقیب 63 ساله به دلیل پیری برای خدمت آغاز کرد. اکنون بایدن که پیرترین فرمانده کل ایالات متحده است، به دلیل حضور در بالای تپه توسط جمهوری خواهان و دموکرات ها مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

بایدن 29 ساله بود که در سال 1972 به عنوان نماینده دلاور در سنای ایالات متحده انتخاب شد. کمپین او پیش نمایشی از سبک بسیار شخصی تبلیغات حمله ای را ارائه داد که در سال های پس از آن بر سیاست آمریکا تسلط پیدا کرد، با یک آگهی رادیویی که او را توصیف می کرد. حریف، کیل بوگز، رئیس جمهوری خواه فعلی، به عنوان گرفتار در گذشته.

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های کیل باگز و جو بایدن، نگرانی‌های آنهاست. طبق گزارش روز سه شنبه سی ان ان، در این آگهی آمده است. «در زمان کیل بوگز، زمانی که استالین حکومت می‌کرد، آمریکایی‌ها دیدی از سربازان روسی در خیابان‌های ما داشتند. در روزگار جو بایدن، آمریکایی‌ها در خیابان‌های ما دیدی از جنایتکاران آمریکایی دارند.»

جو بایدن، او می‌داند که امروز چه اتفاقی می‌افتد. آگهی به پایان رسید


واکنش ترامپ به اعلام انتخاب مجدد بایدن

«کیل نمی‌خواهد بدود» بایدن در جریان مبارزات انتخاباتی به دیلاور ایونینگ ژورنال گفت. “او آن برق قدیمی در چشمانش را که قبلا داشت از دست داده است.”

این استراتژی نتیجه داد و آسوشیتدپرس گزارش داد که بایدن “سن پر استرس برای شکست دادن بوگز” پس از اینکه او با یک ششم درصد برنده شد.

بایدن اکنون 17 سال از باگز در زمان انتخابات پیرتر است و با همان انتقاداتی مواجه است که در سال 1972 به رقیب جمهوریخواه خود وارد کرد. جمهوری خواهان بایدن را متهم به تمرکز بیش از حد بر روی مقابله با روسیه در اوکراین کرده است، در حالی که میزان جرم و جنایت. افزایش در شهرهای آمریکا در حالی که بایدن زمانی باگز را بازنده توصیف کرد “آن برق قدیمی در چشمانش” مخالفان بایدن به لغزش های کلامی و سردرگمی مشهود او به عنوان شواهدی مبنی بر اینکه رئیس جمهور در حال تجربه افت شناختی پیشرفته است اشاره می کنند.

بایدن روز سه شنبه اعلام کرد که در سال 2024 مجدداً انتخاب خواهد شد. اگر در این تلاش موفق باشد، در پایان دوره دوم ریاست جمهوری خود 86 ساله خواهد شد. بایدن اولین رهبر ایالات متحده است که در دهه نهم خود خدمت می کند، و نظرسنجی رویترز که روز سه شنبه منتشر شد نشان داد که 61 درصد از دموکرات های ثبت نام شده احساس می کنند که او برای ادامه کار در دولت خیلی پیر است.

از زمانی که بایدن برای اولین بار در مجلس سنا نشست، سیاستمداران پیر شده اند. کنگره 2020-2022 قدیمی ترین کنگره در تاریخ بود و حدود یک چهارم اعضای آن بالای 70 سال سن داشتند. در مقابل، در سال 1972، تنها 8 درصد از قانونگذاران ایالات متحده بالای 70 سال داشتند.

بیشتر بخوانید:
سیاستمداران مسن توانایی عملکرد سیستم ایالات متحده را تهدید می کنند

آمریکایی ها به طور کلی بیشتر از دوران جوانی بایدن زندگی و کار می کنند. امید به زندگی از 71 سال در سال 1972 به 79 سال در سال 2022 رسیده است. بر اساس گزارش واشنگتن پست، سهم هشت ساله ها در نیروی کار ایالات متحده از 110000 نفر در سال 1980 به 734000 نفر در سال 2019 افزایش یافته است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: