باکتری های مرگبار «گوشت خوار» در ایالات متحده در حال افزایش است و تهدیدی رو به رشد در مناطق ساحلی شرقی

باکتری های مرگبار «گوشت خوار» در ایالات متحده در حال افزایش است و تهدیدی رو به رشد در مناطق ساحلی شرقی

Vibrio vulnificus، می تواند باعث عفونت زخم تهدید کننده زندگی شود.

گرم شدن آب باعث افزایش عفونت با باکتری گوشتخوار نادر Vibrio vulnificus می شود که در امتداد سواحل شرقی ایالات متحده در حال حرکت است.

با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، Vibrio vulnificus می تواند باعث عفونت زخم های تهدید کننده زندگی شود. بسیاری از افراد مبتلا به عفونت Vibrio vulnificus نیاز به مراقبت های ویژه یا قطع اندام دارند و از هر 5 نفر مبتلا به این عفونت 1 نفر می میرند، گاهی اوقات در عرض یک یا دو روز پس از بیمار شدن.

برخی از عفونت‌های Vibrio vulnificus منجر به فاسییت نکروزان می‌شوند، عفونت شدیدی که در آن گوشت اطراف زخم باز می‌میرد. برخی گزارش‌های رسانه‌ها این نوع عفونت را «باکتری‌های گوشت‌خوار» می‌نامند، حتی اگر فاسییت نکروزان بیش از یک نوع ایجاد شود. از باکتری ها.”

طبق مقاله ای از قطار زیر زمینی،که به نقل از یک مطالعه منتشر شده در مجله گزارش های علمیبین سال‌های 1988 و 2016، بیش از 1100 عفونت زخم در ایالات متحده گزارش شده است که 159 مورد مرگ و میر مرتبط با آن گزارش شده است، که نشان‌دهنده تأثیر قابل توجه این پاتوژن است.

با استفاده از مدل‌سازی داده‌ها، تیم پیش‌بینی می‌کند که بین سال‌های 2041 تا 2060، V. vulnificus تا نیوجرسی و نیویورک گسترش می‌یابد، که همراه با جمعیت بالاتر و مسن‌تر، می‌تواند منجر به دو برابر شدن تعداد موارد در سال شود.

فراتر از آن، سرنوشت باکتری ها به واکنش جامعه به تغییرات آب و هوایی بستگی دارد. تحت گرم شدن شدیدتر، عفونت‌ها ممکن است تا شمال مین، 1000 کیلومتر بیشتر از خط ساحلی رخ دهد. در یک سناریوی انتشار کم، انتظار می رود که عفونت ها نسبتا ثابت باقی بمانند.