باریکه‌بازان لس‌آنجلس برای اتحاد – اخبار جهانی RT

رقصندگان برهنه در یک بار در شمال هالیوود توسط انجمن سهامداران بازیگران نمایندگی خواهند شد

رقصندگان عجیب و غریب در یک بار در لس آنجلس پس از اینکه کارفرمای آنها در بار غواصی توپلس استار گاردن در شمال هالیوود موافقت کرد این هفته پس از یک جنگ طولانی 15 ماهه، اتحادیه آنها را به رسمیت بشناسد، قرار است به تنها رقصنده های سازمان یافته در ایالات متحده تبدیل شوند.

انتظار می‌رود که تلاش برای اتحاد رقصندگان، که پس از ماه‌ها تظاهرات آخر شب در خارج از محل برگزاری لس‌آنجلس صورت می‌گیرد، در رأی‌گیری اتحادیه در روز پنجشنبه رسمیت یابد. این اولین بار در تاریخ صد ساله انجمن سهامی بازیگران است که پس از حمایت بیشتر از حقوق استخدامی خوانندگان، رقصندگان و نوازندگان برادوی در گذشته، نماینده کارگران باشگاه های استریپ استریپ خواهد بود.

فداکاری هایی که ما انجام دادیم قطعاً فداکاری بود، اما برای چیزی بزرگتر از ما بود.» به گزارش روز پنجشنبه گاردین، چارلی، یک رقصنده عجیب و غریب 23 ساله در باغ ستاره که در اکثر هشت ماه گذشته در خارج از محل برگزاری تظاهرات کرده بود، گفت.

او توضیح داد که برای آن می جنگید «آینده‌ای که در آن اتحادیه‌سازی برای رقصنده‌هایی که خواهان آن هستند وجود دارد. این بزرگتر از تقلا برای پرداخت اجاره است.»


قانون درگ شو ایالات متحده متمم اول را نقض می کند - قاضی

کمپین ترتیب دادن چانه زنی دسته جمعی از طرف رقصندگان باغ ستاره در مارس 2022 پس از شکایت برخی از مدیریت به دلیل شرایط کاری ناامن آغاز شد. همچنین ادعا شد که برخی از رقصنده‌ها پس از برجسته کردن رفتار نامناسب مشتریان، کار خود را خاتمه دادند.

رقصندگان عجیب و غریب در ابتدا یک رای گیری برای تشکیل اتحادیه در سال گذشته برگزار کردند، اما پس از اعتراض مدیریت باغ ستاره ها به این رای و اقدامات قانونی، نتایج به تعویق افتاد.

“استریپرها سرگرم کننده های زنده هستند” به گفته منابع متعدد، کیت شیندل، رئیس اتحادیه گفت. “در حالی که برخی از عناصر شغل آنها منحصر به فرد است، آنها اساساً هنرمندان پرفورمنس هستند و اشتراکات زیادی با سایر اعضای Equity دارند که برای امرار معاش می رقصند.” شیندل همچنین اشاره کرد که رقصندگان باغ ستاره بوده اند “جنگجویان مطلق در طول این روند طولانی.”

رودا، وکیل مدافع باشگاه باغ ستاره ها، در بیانیه ای به واشنگتن پست که روز چهارشنبه منتشر شد، گفت که مدیریت در محل برگزاری “متعهد به مذاکره با حسن نیت با Actors’ Equity است که اولین توافق نامه چانه زنی دسته جمعی در نوع خود است که برای همه طرف ها منصفانه است.”

به عنوان بخشی از به رسمیت شناختن حقوق استریپرها برای عضویت در اتحادیه، باشگاه ستارگان همچنین کارگرانی را که قبلاً در بحبوحه اختلافات کارگران اخراج شده بودند، بازگرداند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: