“این نسل فقط خودخواه است”

تاجر سیدنی از افرادی که در خانه کار می کنند انتقاد می کند:

این نظرات توسط نیکول دانکن، مدیر عامل شرکت CR Commercial Property Group بیان شده است

کار از خانه (WFH) در پی همه گیری COVID-19 به یک هنجار جهانی تبدیل شد. اکثر کارمندان این ایده را دوست داشتند که از خانه هایشان راحت کار کنند و نیازی به سفر به دفتر نباشند. با این حال، یک تاجر سیدنی غیر از این فکر می کند و کسانی که از خانه کار می کنند را “خودخواه” نامید. News.com.au گزارش شده است.

در طی تماسی با یک ایستگاه رادیویی تجاری در روز دوشنبه، مدیرعامل گروه املاک تجاری CR، نیکول دانکن، گفت که “این نسل فقط خودخواه است”، در حالی که خود را فردی “علاقه مند به بازگشت مردم به کار” توصیف کرد. او افزود که سال‌ها در حمل‌ونقل عمومی به دفتر سفر کرده و معتقد است که هزاره‌ها و کارگران ژنرال Z باید همین کار را انجام دهند.

«در دوران جوانی‌مان، قطارها، اتوبوس‌ها و کشتی‌ها را گرفتیم تا به محل کار برسیم. بله، دو یا سه ساعت طول کشید، اما شما باید در دفتر باشید. خانم دانکن گفت، شما چیزی را که نمی دانید، نمی دانید، و تا زمانی که مدیران اجرایی تصمیمی نگیرند، تغییری نخواهد کرد.

او همچنین شرکت‌هایی را که هنجار WFH را مجاز می‌دانند انتقاد کرد و آنها را به دلیل آسیب رساندن به مشاغل محلی سرزنش کرد.

«هتل‌ها رنج می‌برند… سفرهای کاری کمتری وجود دارد، آن‌ها همه این کارها را در تیم‌های (مایکروسافت) انجام می‌دهند… نظافتچی‌ها، افرادی که قهوه، ناهار و همه چیزهای شما را درست می‌کنند. ما شهری پر جنب و جوش می خواهیم که بازدیدکنندگان به آن بیایند، و باید شلوغ به نظر برسد، باید سرزنده به نظر برسد، نیازی نیست که کند و سرگردان به نظر برسد.»

پس از کووید-۱۹، «کار از خانه» برای میلیون‌ها کارمند در سراسر جهان عادی شد. با این حال، اکنون که کووید-19 دیگر واجد شرایط اضطراری جهانی نیست، بسیاری شروع به بازگشت دائمی به دفاتر خود کرده‌اند.

با این حال، شرکت‌ها در استرالیا برای متقاعد کردن کارمندان در هر سنی برای بازگشت به محل کار به صورت تمام وقت مشکل دارند. یک مطالعه در سال 2020 استنفورد نشان داد که کارگران از راه دور 13 درصد بیشتر از همتایان خود در دفتر کار دارند.