اینستاگرام از کاربران دعوت می‌کند تا تلفن‌های خود را با خشم تکان دهند – RT World News

اینستاگرام با معرفی ویژگی جدیدی به دنبال این است که خشم کاربران خود را هدایت کند که به آن‌ها اجازه می‌دهد با تکان دادن گوشی خود، مشکلات مختلف اپلیکیشن را گزارش کنند.

آیا تا به حال از اینستاگرام استفاده کرده اید و آنطور که باید کار نمی کند؟ این واقعاً باعث می شد شما را … واقعاً عصبانی کنید؟ آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در کلیپی که روز چهارشنبه در توییتر آپلود شد، از دنبال کنندگانش پرسید.

خوب، دقیقاً برای موقعیت‌های خشم‌آمیز مانند آن، این پلتفرم قابلیتی را توسعه داده است که آن را فراخوانی می‌کند “لرزش خشم” او اعلام کرد.

تکان دادن تلفن از این پس باعث می شود که فرم خاصی روی صفحه ظاهر شود و به شما امکان می دهد فوراً مشکلاتی مانند آپلود نشدن عکس ها یا پخش نشدن صدا را گزارش دهید.

ادامه مطلب


فرهنگ در چنگ اینفلوئنسرهای اینستاگرام می تواند زندگی ها را خراب کند و فیس بوک آن را می داند.  وقت آن است که کسی مسئولیت را بر عهده بگیرد

فرم همچنین مکان مناسبی برای بیرون آمدن است “همه احساسات و احساساتی که دارید ادامه می دهید” موسری اصرار کرد و به اینستاگرام‌بازان اطمینان داد که به سرعت با این گزارش‌ها برخورد خواهد شد.

او گفت که به لطف بازخورد آنها، اینستاگرام می‌تواند فرآیند رفع اشکال خود را بهینه کند. گزینه ای که او آن را به عنوان یک “الماس مخفی،” تاکنون فقط در ایالات متحده، هم برای iOS و هم برای اندروید در دسترس است.

رئیس اینستاگرام به آرامی تلفن همراه خود را در این کلیپ تکان داد تا این ویژگی را در عمل نشان دهد. با این حال، احتمالاً کاربران ناراحت می شوند که ممکن است در نهایت با اشتیاق بیشتری خشم خود را تکان دهند، که می تواند خطر آسیب دیدن یک گجت را افزایش دهد، یا اگر گوشی از دست آنها خارج شود صاحب آن یا حتی یک رهگذر ضربه بخورد.

موسری همچنین به مردم توصیه نکرد که با خشم خود نسبت به افشاگری‌های رسانه‌ای در مورد اعمال مشکوک اینستاگرام و مالک این پلتفرم، فیسبوک، چه کنند.

از جمله مقالاتی که اخیراً توسط کارمند سابق فیس بوک، فرانسیس هاگن به بیرون درز کرد، یک مطالعه داخلی در سال 2020 بود که گزارش می داد اینستاگرام باعث می شود بسیاری از کاربران جوان خود، به ویژه دختران نوجوان، از مشکلات سلامت روانی و افکار خودکشی رنج ببرند. با این حال، این پلتفرم علیرغم این یافته به همان روش ادامه داد، با تغییراتی که تنها پس از آن که این مطالعه در سپتامبر امسال به تیتر اول تبدیل شد، وعده داده شد.

این داستان را دوست دارید؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!