اینستاگرام، گوگل شاهد افزایش گزارش‌های مربوط به سوء استفاده آنلاین از کودکان هستند

اینستاگرام، گوگل شاهد افزایش گزارش‌های مربوط به سوء استفاده آنلاین از کودکان هستند

اکثر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار از افزایش گزارش‌های کودک آزاری آنلاین خبر دادند. (نمایندگی)

گزارش‌های استثمار آنلاین از کودکان در سال گذشته در بسیاری از بزرگترین شرکت‌های فناوری و رسانه‌های اجتماعی، از جمله اینستاگرام متا پلتفرمز و گوگل آلفابت، افزایش یافته است.

بر اساس گزارش روز سه‌شنبه مرکز ملی کودکان مفقود شده و مورد بهره‌برداری، TikTok، Amazon.com، Twitch، Reddit Inc.، و برنامه‌های چت Omegle و Discord Inc. نیز افزایش یافته‌اند.

آژانس ایمنی کودک ایالات متحده بیش از 32 میلیون گزارش مربوط به اغوای آنلاین، مواد سوء استفاده جنسی از کودکان و قاچاق جنسی کودکان را در سال 2022 دریافت کرد – حدود 2.7 میلیون بیشتر از سال قبل.

در حالی که مطالب سوء استفاده جنسی از کودکان یا CSAM بزرگترین دسته بود، افزایش 82 درصدی در گزارش های مربوط به اغوای آنلاین مشاهده شد. این مرکز تا حدی این افزایش را به “جذب مالی” نسبت می دهد، که شامل هدف قرار دادن کودکان برای اشتراک گذاری عکس های صریح و باج گیری از آنها برای پول است.

سخنگوی این مرکز گفت: «اگر به افزایش گزارش‌ها از سال 2021 تا 2022 نگاه کنید، می‌توان آن را عمدتاً به گزارش‌های ارائه‌شده از ارائه‌دهندگان خدمات الکترونیکی نسبت داد که قبلاً گزارش‌های قابل توجهی را در سال گذشته به CyberTipline ارسال می‌کردند». . در سال 2022، این گروه 49000 گزارش را به مجریان قانون ارسال کرد.

u7id10io

متا و گوگل بیشترین افزایش را داشتند.

گزارش های Discord و Omegle بیش از پنج برابر شده است. گزارش های گوگل بیش از دو برابر شده و به 2.1 میلیون رسیده است. TikTok، Twitch و Grindr نیز افزایش قابل توجهی را تجربه کردند.

گزارش های سایر شرکت ها از جمله فیس بوک و واتس اپ متا و همچنین دراپ باکس روند نزولی داشتند. جهش بین گزارش‌ها در سال‌های 2020 و 2021 با 35 درصد قابل توجه‌تر بود.

ارائه دهندگان خدمات الکترونیکی از نظر قانونی موظفند در صورت اطلاع از موارد سوء استفاده جنسی از کودکان به مرکز گزارش دهند. در چند سال گذشته، شرکت‌های فناوری و شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی ابزارهای قدرتمندی را برای شناسایی فعالانه و حذف سوء استفاده آنلاین ایجاد کرده‌اند.

سخنگویان Reddit، Grindr، Discord، Amazon Photo، Twitch، Meta و Snapchat زمانی که از آنها خواسته شد در مورد افزایش گزارش ها اظهار نظر کنند، به تشخیص پیشرفته سوء استفاده آنلاین اشاره کردند. بسیاری همچنین گفتند که متعهد به حذف این مواد هستند.

Omegle، TikTok و Google بلافاصله به درخواست نظر پاسخ ندادند. یک سخنگوی مایکروسافت گزارش محتوای ایمنی دیجیتال این شرکت را به اشتراک گذاشت. آمازون گفت که جمع آوری داده ها را تنها در ژوئن 2021 آغاز کرده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)