ایلان ماسک می‌گوید که می‌تواند «تا حدی چینی» باشد – RT World News

یک مرد چینی به دلیل شباهت فوق‌العاده‌اش به ایلان ماسک، به‌خاطر شباهت فوق‌العاده‌اش به ایلان ماسک، موج آنلاین را به راه انداخته است، به‌طوری که کاربران اینترنت به‌سرعت به مدیر عامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس در مورد این موضوع اطلاع داده می‌شوند.

ویدئویی از مردی ناشناس که در کنار یک خودروی لوکس – البته نه تسلا – ایستاده بود، برای اولین بار در شبکه های اجتماعی چین ظاهر شد، اما تقریباً بلافاصله در سایر نقاط وب پخش شد.

کاربران به اشتراک گذاری کلیپ و اسکرین شات های آن ادامه دادند و ستاره آن را ایلان ماسک چینی یا “یی لانگ ماسک.”

اوایل این هفته، ثروتمندترین مرد جهان در توییتر اعلام کرد که قرار است در سال 2021 رکورد 11 میلیارد دلار مالیات بپردازد و عکس چینی اش. “دوقلو” توسط شخصی در نظرات ارسال شده است.

این موضوع از چشم ماسک دور نماند و او در واکنش به این تصویر گفت: “شاید من تا حدودی چینی هستم.”

این کارآفرین 50 ساله در واقع در پرتوریا، آفریقای جنوبی از پدری آفریقای جنوبی و مادری کانادایی به دنیا آمد. او در حال حاضر دارای تابعیت ایالات متحده، کانادا و آفریقای جنوبی است.

بیشتر بخوانید: ماسک توضیح می دهد که چرا ثروت او “معمایی عمیق” نیست

ماسک در ماه‌های اخیر چیزهای خوبی درباره چین گفته است، از جمله تماس تلفنی با این کشور “پیشرو جهانی در دیجیتالی شدن” و ستایش صنعت خودروی محلی. تسلا به گسترش سرمایه گذاری و تلاش های تحقیق و توسعه خود در چین ادامه خواهد داد. او در اواخر سپتامبر قول داد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: