ایلان ماسک تولد پسرش را جشن گرفت

«مای چهارم با تو باشد»: ایلان ماسک تولد پسرش را جشن می گیرد

ایلان ماسک به همراه پسرش X AE A-XII در سومین سالگرد تولدش.

ایلان ماسک، میلیاردر و رئیس توییتر، مردی فوق العاده شلوغ است. اما او هنوز هم وقت پیدا کرد تا روز پنجشنبه سومین تولد پسرش X AE A-XII را جشن بگیرد. او حتی به همین مناسبت عکسی را در توییتر به اشتراک گذاشت و از عبارتی از فیلم «جنگ ستارگان» برای آرزوی آرزوی پسر کوچک استفاده کرد. در تصویر زیبا، پدر و پسر در حال باز کردن هدایایی هستند که با بادکنک های آبی رنگ احاطه شده اند. پسر کوچک، اولین پسر آقای ماسک با خواننده کانادایی گریمز، در 4 می 2020 به دنیا آمد.

آقای ماسک در توئیت کوتاه و شیرین خود گفت: «چهارم با شما باد.

به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شد و بیش از 30 میلیون بازدید و بیش از نیم میلیون لایک به دست آورد.

یکی از کاربران نظر داد: “شما یک پدر دوست داشتنی بسیار توجه به نظر می رسید. آفرین به شما.” یکی دیگر در توییتی نوشت: «این زیباترین عکس امروز توییتر است.

کاربر سوم در توییتر گفت: “تولدت مبارک، Lil X”.

چند ماه پیش، X AE A-XII به دلیل حضور در جلسه زوم پدرش در خبرها بود. وقتی آقای ماسک در دسامبر 2022 به جلسه دیجیتال پیوست، پسر کوچک روی دامان پدرش نشسته بود.

کودک نوپا حتی چندین بار «سلام» گفت و در حالی که پدرش می‌خندید، به سمت دوربین دست تکان داد.

پیش از این، X نیز از دفتر مرکزی توییتر بازدید کرد. به گزارش واشنگتن پست، روزی که آقای ماسک مالکیت وب سایت میکروبلاگینگ را به دست گرفت، پسرش را برای گفتگوهای فشرده در دفتر مرکزی شرکت با خود آورد.

آقای ماسک و گرایمز معمولا فرزندشان را از کانون توجه دور می کنند.

در سال 2021، آنها همچنین از طریق یک جانشین به نام Exa Dark Siderael Musk، معروف به Y، صاحب یک دختر شدند. این زوج پس از جدایی در سپتامبر سال گذشته، فرزندان خود را به صورت مشترک والدین می‌کنند.