سایت جشن تاجگذاری با آلت تناسلی غول پیکر مخدوش شد – اخبار RT World

شوخی‌ها قبل از تاجگذاری شاه چارلز سوم، فالوس 30 فوتی را به چمن در هلال سلطنتی باث می‌کوبیدند.

خرابکاران در شهر باث بریتانیا یک تصویر فالیک عظیم را در چمنزار معمولی بکر مقابل هلال سلطنتی نمادین کاشتند. این چمن قرار است روز شنبه میزبان یک مهمانی پیک نیک شیک برای جشن تاجگذاری پادشاه چارلز سوم باشد.

سامرست لایو گزارش داد که ساکنان خیابان اختصاصی قرن هجدهم صبح پنجشنبه از خواب بیدار شدند و متوجه شدند که این عضو هیولا در چمن خود چمن زنی کرده است. اگرچه فاقد جزئیات است، ویژگی فالیک به خوبی برش خورده، متقارن است و مستقیماً به نمای معروف گرجی خانه های تراس دار خیابان اشاره می کند.

هویت مجرمان گستاخ یک راز است و ساکنان شهر هم هستند “متعجب از اینکه چه کسی مسئول است” رسانه محلی گزارش داد

یکی از محلی ها در مورد این قلاب سربه فلک کشیده تحقیق کرد حدس زد که ممکن است اصلاً کنده نشده باشد و در عوض با آن کشیده شده باشد “علف کش با دقت استفاده شده است.”

روش هنرمندان هر چه که باشد، آلت تناسلی دو روز قبل از اینکه چمن میزبان جشن تاجگذاری با موضوع گرجستان باشد ظاهر شد. طبق یک بروشور برای مهمانی، بازدیدکنندگان به آن دعوت می شوند سیصدمین سالگرد عصر گرجستان را جشن بگیرید، و میتوان “تاج سلطنتی خود را تزئین کنید، تظاهراتی را در مورد مد سلطنتی تماشا کنید و از آشپز گرجی که دستور پخت غذاهای خوشمزه را در آشپزخانه تهیه می کند، بازدید کنید.”

مشخص نیست که آیا شورای بات و شمال شرق سامرست قبل از جشن های آخر هفته تلاش خواهند کرد تا آلت تناسلی را از بین ببرند یا خیر.

چارلز سوم روز شنبه در کلیسای وست مینستر تاجگذاری خواهد کرد، اگرچه او از سپتامبر گذشته که مادرش ملکه الیزابت دوم درگذشت، سلطنت کرده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: