بالی قصد دارد گردشگری را محدود کند – اخبار جهانی RT

فرماندار Wayan Koster سیستم سهمیه بندی را برای محدود کردن تعداد مسافران به جزیره پیشنهاد کرده است

بر اساس پیشنهادهای جدید برای محدود کردن تعداد بازدیدکنندگان، ممکن است به زودی از گردشگرانی که امیدوارند در جزیره بالی اندونزی تعطیلات خود را بگذرانند، ملزم به ثبت نام برای سفر خود از یک سال قبل شوند. فرماندار Wayan Koster پیشنهاد کرده است که یک “سیستم سهمیه بندی” با اشاره به نگرانی از بدرفتاری خارجی ها.

کوستر روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت که از افزایش تعداد گردشگرانی که قوانین را زیر پا می گذارند و به فرهنگ محلی بی احترامی می کنند، ناراضی است، زیرا بالی همچنان از همه گیری کووید-19 بهبود می یابد.

ما دیگر از گردشگری انبوه استقبال نخواهیم کرد. محدود خواهیم کرد [tourist numbers] با اجرای نظام سهمیه بندی، این مقام گفت. وی توضیح داد که این سیستم از مسافران خارجی می خواهد که یک سال قبل از سفر برنامه ریزی شده خود به بالی ثبت نام کنند و منتظر نوبت خود برای بازدید باشند.

اگر سهمیه ای وجود داشته باشد، مردم باید در صف قرار گیرند. کسانی که می خواهند سال آینده بیایند از هم اکنون می توانند ثبت نام کنند. این سیستمی است که ما می خواهیم اعمال کنیم.» فرماندار گفت

کوستر خاطرنشان کرد که این سیستم بلندمدت خواهد بود و تاکید کرد که اگر به موضوع نقض قانون توسط بازدیدکنندگان رسیدگی نشود، ما فقط گردشگران ارزانی را جذب خواهیم کرد که شاید فقط ناسی بونگکوس بخورند [rice dish wrapped in banana leaves or paper]، موتور اجاره و استراحت [traffic laws]و در آخر از دستگاه های خودپرداز سرقت کنید.»


افزایش گردشگران روسیه اقتصاد تایلند را تقویت می کند - رسانه ها

فرماندار در ماه مارس برنامه هایی را برای ممنوعیت اجاره موتور سیکلت در جزیره به دنبال یک سری حوادث که در آن خارجی ها قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا گذاشتند، اعلام کرد. وی پیشنهاد کرد که بر اساس قوانین جدیدی که قرار است از سال جاری اجرایی شود، گردشگران تنها مجاز به رانندگی با خودروهای کرایه شده از آژانس های مسافرتی هستند.

کوستر همچنین از دولت اندونزی خواسته است که سیاست ویزا در بدو ورود برای اوکراینی‌ها و روس‌ها را لغو کند، و دلیل آن نگرانی است که شهروندان دو کشور قوانین محلی را نقض می‌کنند، ویزای خود را به تعویق می‌اندازند، و به‌طور غیرقانونی به عنوان آرایشگر، راهنمای تور و رانندگان تاکسی کار می‌کنند. .

بالی که زمانی به عنوان مقصدی آرام برای علاقه مندان به موج سواری شناخته می شد، اخیراً شاهد افزایش شدید گردشگری بوده است و از آغاز سال 2023 به بیش از 300000 مسافر در ماه رسیده است. این جزیره به ویژه تعداد زیادی از وبلاگ نویسان سبک زندگی و مربیان یوگا را به خود جذب کرده است. و دیگر تولیدکنندگان محتوای آنلاین، که بیشتر آنها از استرالیا، هند و روسیه سفر کرده اند. افزایش ناگهانی مسافران منجر به تنش با مردم محلی شده است که از افزایش ترافیک، آلودگی و عدم احترام به سنت ها و فرهنگ محلی هندو شکایت دارند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: