ایلان ماسک به کاربران توییتر درباره کاهش احتمالی فالوورها هشدار داد. در اینجا چرا

ایلان ماسک به کاربران توییتر درباره کاهش احتمالی فالوورها هشدار داد.  در اینجا چرا

ماسک اشاره کرد که کاربران توییتر می توانند شاهد کاهش تعداد فالوورها باشند.

کاربران توییتر که به طور منظم از حساب های خود استفاده نمی کنند ممکن است به زودی متوجه کاهش تعداد فالوورهای خود شوند. دلیل؟ ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر و مولتی میلیاردر گفت که سایت میکروبلاگینگ به زودی پاکسازی حساب‌های کاربری را بدون هیچ فعالیتی در چند سال آینده آغاز خواهد کرد.

ماسک در پست خود اشاره کرد که کاربران توییتر شاهد کاهش تعداد فالوورها هستند. ایلان ماسک در توییتی نوشت: “ما در حال پاکسازی حساب هایی هستیم که چندین سال است که اصلاً فعالیتی نداشته اند، بنابراین احتمالاً شاهد کاهش تعداد فالوورها خواهیم بود.”

پست را اینجا ببینید:

طبق سیاست توییتر، کاربران باید حداقل هر 30 روز یک بار وارد حساب کاربری خود شوند تا از حذف دائمی به دلیل عدم فعالیت طولانی مدت جلوگیری کنند.

این پخش کننده مستقر در ایالات متحده روز سه شنبه گفت، پیش از این، ماسک “تهدید” کرده بود که حساب توییتر رادیو ملی ملی را به یک شرکت دیگر اختصاص دهد.

NPR گفت که ماسک پیشنهاد داده است که حساب اصلی شبکه را تحت عنوان @NPR به سازمان یا شخص دیگری اختصاص دهد.

NPR ماه گذشته در اعتراض به نام گذاری توییتر که دلالت بر دخالت دولت در محتوای سرمقاله خود داشت، ارسال محتوا به 52 فید رسمی توییتر خود را متوقف کرد.

پخش عمومی گفت که ماسک در ایمیلی به خبرنگار NPR در مورد تعامل خود با توییتر پرسید.

“پس آیا NPR دوباره شروع به ارسال پست در توییتر می کند یا باید @NPR را به شرکت دیگری اختصاص دهیم؟” NPR به نقل از ماسک گفت.

او در ایمیل دیگری گفت: «سیاست ما بازیافت دستگیره هایی است که به طور قطعی غیرفعال هستند. “یک خط مشی برای همه حساب ها اعمال می شود. رفتار خاصی برای NPR وجود ندارد.”