اولین پرتره رسمی پادشاه چارلز پس از تاجگذاری او منتشر شد

اولین پرتره رسمی پادشاه چارلز پس از تاجگذاری او منتشر شد

عکاس هوگو برناند این عکس تاریخی را ثبت کرده است

روز دوشنبه، کاخ باکینگهام اولین پرتره رسمی پادشاه چارلز را پس از تاجگذاری او در 6 می منتشر کرد. عکاس هوگو برناند این عکس تاریخی را ثبت کرد. در تصویری که اکنون ویروسی شده است، چارلز را می‌توان با پوشیدن لباس بنفش سلطنتی و ردای املاک، تاج سلطنتی امپراتوری و در دست داشتن گوی و عصای فرمانروایی مشاهده کرد.

مطابق با مردمبرای پرتره، چارلز بر روی یکی از جفت صندلی های تخت سلطنتی سال 1902 نشست که برای پادشاه آینده جورج پنجم و ملکه مری برای استفاده در تاجگذاری پادشاه ادوارد هفتم ساخته شده بود.

تاج سلطنتی با وزن 1.06 کیلوگرم و قد 31.5 سانتی متر با 2868 الماس، 17 یاقوت کبود، 11 زمرد، 269 مروارید و چهار یاقوت ساخته شده است. این تاج شامل الماس کولینان II است، دومین سنگ بزرگ تراشیده شده از الماس کولینان، که به گفته موسسه رویال کلکسیون، بزرگترین الماسی است که تاکنون کشف شده است.

پادشاه چارلز سوم و ملکه کامیلا چهار عکس رسمی از مراسم تاجگذاری را به نشانه پایان جشن منتشر کردند، از جمله یک پرتره جدید با اعضای کارگر خانواده سلطنتی.

پادشاه چارلز در یادداشتی طولانی نوشت: “در حالی که آخر هفته تاجگذاری به پایان می رسد، من و همسرم فقط می خواستیم صمیمانه ترین و صمیمانه ترین تشکرهای خود را از همه کسانی که کمک کرده اند تا این مناسبت خاص باشد به اشتراک بگذاریم. ادای احترام به افراد بی‌شماری که زمان و فداکاری خود را صرف تضمین اینکه جشن‌ها در لندن، ویندزور و مناطق دیگر تا حد ممکن شاد، ایمن و لذت‌بخش بوده‌اند.

از کسانی که به جشن ها پیوستند – چه در خانه، چه در مهمانی ها و ناهارهای خیابانی، یا با داوطلب شدن در جوامع – از تک تک شما تشکر می کنیم. دانستن اینکه ما از حمایت و تشویق شما برخورداریم و شاهد محبت شما که به طرق مختلف ابراز شده است، بزرگترین هدیه ممکن برای تاجگذاری بوده است، زیرا اکنون زندگی خود را وقف خدمت به مردم بریتانیا، قلمروها و کشورهای مشترک المنافع می کنیم. “

چارلز که در سپتامبر سال گذشته با درگذشت ملکه الیزابت دوم به تاج و تخت بریتانیا رسید، روز شنبه در یک مراسم مذهبی رسمی در کلیسای وست مینستر لندن به طور رسمی تاج گذاری کرد.