ایلان ماسک از پرسش‌ها طفره می‌رود، در توئیتر رامبل زنده زنگ می‌زند

ایلان ماسک از پرسش‌ها طفره می‌رود، در توئیتر رامبل زنده زنگ می‌زند

ایلان ماسک گفت که اکثر تبلیغ‌کنندگان اکنون به پلتفرم بازگشته‌اند.

ایلان ماسک اعلام کرد که اکثر تبلیغ‌کنندگانی که توییتر را پس از خرید 44 میلیارد دلاری او رها کرده‌اند، بازگشته‌اند و این نشان می‌دهد که پلتفرم مشکل‌ساز در حال بازیابی جایگاه خود است.

آقای ماسک، در مصاحبه‌ای که در توییتر اسپیس با بی‌بی‌سی انجام شد، صحبت می‌کرد که در حضور میلیون‌ها شنونده انجام شد، مجدداً تأیید کرد که توییتر تقریباً در نقطه سربه‌سر عمل می‌کند و می‌تواند در این سه‌ماهه به جریان نقدی مثبت تبدیل شود. بیش از 3 میلیون کاربر همزمان با این مکالمه تقریباً دو ساعته همراه شدند، که در مواقعی جنگ‌جویانه شد زیرا میلیاردر مصاحبه‌گر خود را برگرداند و سوابق بی‌بی‌سی را در همه چیز از اطلاعات نادرست کووید گرفته تا سخنان نفرت انگیز زیر سوال برد.

توییتر جریان نقدی مثبتی را در ماه جولای گزارش داد، آخرین افشای درآمدهایش قبل از اوج گرفتن خرید پر سر و صدا آقای ماسک. این شرکت با میلیاردها دلار بدهی ناشی از این معامله مواجه شده بود، بنابراین بازگرداندن آن به سودآوری ممکن است تا حدودی به تأیید کاهش شدید کارکنان و تسهیلاتی که آقای ماسک پس از اتمام انجام داد کمک کند – اگرچه او همچنین متهم به عدم پرداخت هزینه های مختلف شده است. مخارج شرکت، از اجاره دفتر تا اخراج کارمندان سابق تا حق الزحمه حقوقی مدیران سابق.

آقای ماسک گفت که او تنها سال گذشته خرید خود از توییتر را تکمیل کرد زیرا از نظر قانونی مجبور به انجام این کار شد، پس از اینکه هیئت مدیره شرکت از او برای بستن قرارداد شکایت کرد. او بعداً اضافه کرد که احتمالاً توییتر را نمی‌فروشد حتی اگر امروز با همین قیمت پیشنهاد شود.

آقای ماسک گفت که اکثر تبلیغ‌کنندگان در حال حاضر به این پلتفرم بازگشته‌اند، پس از مهاجرت‌هایی که به دلیل اخراج‌های دسته جمعی و اشکالات فنی ایجاد شده بود که نگرانی‌هایی را در مورد گسترش احتمالی سخنان نفرت‌انگیز، اخبار جعلی و سایر محتوای اعتراض‌آمیز ایجاد کرد.

آقای ماسک گفت: “تقریبا همه آنها یا بازگشته اند یا گفته اند که برمی گردند.”

بخش اعظم جلسه روز سه‌شنبه، که آقای ماسک می‌گوید پس از اینکه یک خبرنگار بی‌بی‌سی برای او تحقیقی ارسال کرد، با عجله کنار هم قرار گرفت، در زمینه‌های آشنا صحبت کرد. موضوعات شامل افکار آقای ماسک در مورد اخراج هزاران نفر (این کار باید انجام می شد)، بزرگترین چالش های او در شش ماه گذشته (بستن یکی از سه مرکز داده، که باعث قطع شدن شد) و شلیک مداوم به پای خود با توییت های تکانشی (“من به ضد گلوله نیاز دارم” بود. کفش.”)

مدیر اجرایی، که سایر مشاغل روزانه اش شامل مدیریت شرکت تسلا و شرکت فناوری های اکتشاف فضایی است، در برخی مواقع طفره می رفت و به طرز وحشیانه ای متوجه دیگران می شد. بیشتر سؤالات بر روی تفکر او از زمان راه اندازی مناقصه برای پلت فرم رسانه های اجتماعی در سال گذشته متمرکز بود.

با توجه به آینده توییتر، آقای ماسک گفت که هیچ شبکه اجتماعی را بدون تایید پولی زنده نمی بیند. او انتقاداتی را در مورد دریافت 8 دلار از توییتر برای علامت‌های آبی که زمانی به سازمان‌ها و شخصیت‌های عمومی مشروعیت می‌داد، مطرح کرد. روز سه‌شنبه، او موضع خود را تکرار کرد که مانع پرداخت تنها راه کارآمد برای جلوگیری از نفوذ ربات‌های اطلاعات نادرست به یک پلتفرم آنلاین است.

در یک پرسش و پاسخ پس از مصاحبه با شنوندگان Spaces، آقای ماسک همچنین به ادغام توییتر با یک شرکت پوسته تازه تاسیس به نام X Corp پرداخت. این میلیاردر گفت: “بله، چیز دیگری در آن وجود دارد.” او همچنان می‌خواهد X را بسازد، برنامه همه چیز شبیه به WeChat شرکت Tencent Holdings Ltd.

این بحث پر پیچ و خم موضوعات جدی مانند رسیدگی به تبعیض جنسیتی را تا حدی پوچ مورد بررسی قرار داد و میلیاردر بارها مدعی شد که سگش اکنون مدیر اجرایی توییتر است.

آقای ماسک با خنده گفت: “من مدیر عامل توییتر نیستم. سگ من مدیر عامل توییتر است.” “او یقه یقه اسکی مشکی دارد، دیگر چه چیزی لازم داری؟”

– با کمک کریگ ترودل.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)