“ایستگاه پلیس مخفی چین” نیویورک یک تبهکار تبلیغاتی است – RT World News

وزارت دادگستری آمریکا کارمندان دولت را در محله چینی ها به اتهام شکارچیان مخالف پکن دستگیر کرد.

وزارت دادگستری ایالات متحده اخیراً به اصطلاح “ایستگاه پلیس مخفی چین” در شهر نیویورک، منجر به دستگیری دو مرد که هر دو شهروند آمریکا بودند.

طبق برگه‌های اتهامی، این ایستگاه گفته می‌شود در آزار و اذیت «طرفدار دموکراسی” فعالان علاوه بر این، نیویورک پست روز سه‌شنبه گزارش داد که تعداد بیشتری از این ایستگاه‌ها در ایالات متحده پیدا شده‌اند در حالی که یک کمیته فرعی کنگره به طور پیش‌بینی‌شده از این حادثه برای رانندگی به خانه استفاده کرده است.تهدید چینبه آمریکایی ها.

اتفاقات مشابهی در اروپا رخ داده است، به عنوان مثال، جایی که من در جمهوری چک زندگی می کنم. در آن نمونه، کسی دستگیر نشد، اما ادعاهایی وجود داشت که “ایستگاه پلیس مخفی چینواقعیت، مانند مورد فرضی “ایستگاه” در شهر نیویورک این بود که این سرویسی بود که توسط دولت چین راه اندازی شد تا به دیاسپورای محلی چینی که بسیاری از آنها به زبان محلی صحبت نمی کنند، کمک کند تا کارکردهای اولیه مانند گرفتن شناسنامه یا گواهینامه رانندگی را دریافت کنند.

با توجه به تجربه زندگی خودم در خارج از کشور، در واقع آرزو می‌کنم که ای کاش دولت خودم برنامه مشابهی برای مهاجران خود داشت. از این گذشته، جمهوری چک خانه نویسنده مشهور فرانتس کافکا بود که داستان‌هایی از بوروکراسی‌های کابوس‌وار نوشت. در اینجا واقعاً چنین است (و من در اکثر کشورهای همسایه فرض می‌کنم) و اغلب به تنهایی پیمایش دشوار است. بنابراین، از این نظر، من واقعاً به چینی ها حسادت می کنم.


بایدن برای مقابله با چین - خزانه داری آمریکا به اقتصاد آمریکا آسیب برساند

با نمونه‌ای در شهر نیویورک، حتی نمی‌توان آن را a نامید “ایستگاه” بلکه دو نفر با دولت چین قرارداد بسته اند تا به دیاسپورای محلی در محله چینی ها کمک کنند. لازم به تاکید است که هر دوی این افراد شهروند آمریکا هستند و در هر راهپیمایی سیاسی که شرکت کردند یا هر بحثی که با مردم آنلاین داشتند، طبق اولین متمم قانون اساسی ایالات متحده محافظت می شود.

گزارش‌هایی که از رسانه‌هایی مانند نیویورک پست منتشر می‌شوند، بسیار هشداردهنده هستند، اما شواهد کمی برای اثبات ادعای این چینی ارائه می‌کنند. “ایستگاه” مشغول آزار و اذیت علیه «طرفدار دموکراسی” مردم. نیویورک‌تایمز سابقه طولانی و رنگارنگی از چنین گزارش‌های هیجان‌انگیزی دارد، همراه با رسانه‌های خواهر خود که متعلق به غول میلیاردر و شاهین چینی، روپرت مرداک است. نگاهی گذرا به شکایت وزارت دادگستری نشان می‌دهد که تنها شواهد واقعی که فدرال‌رزروها دارند این است که این افراد میم‌هایی را به اشتراک گذاشته‌اند، مانند توییت‌هایی از حساب‌های طرفدار PRC و برخی متون را حذف کرده‌اند. آنها متهم به بسیاری هستند، مانند اجرای الف “ایستگاه پلیس مخفی” مداخله در سیاست و تلاش برای ترغیب یک چینی فراری به چین. اما چیز زیادی از این ادعاها در شکایت پشتیبانی نمی کند.

همچنین باید توجه داشت که در ایالات متحده، فقط به این دلیل که فردی به جرمی متهم شده است به این معنی نیست که او مجرم است. این یکی از اصول نظام عدالت کیفری ما است. وزارت دادگستری بارها به دلیل سوء ظن به انجام اشتباه توسط افراد چینی یا مرتبط با چین، از جمله بدنام آن، اشتباه کرده است.ابتکار چین“به منظور بررسی جاسوسی اقتصادی در موسسات دانشگاهی ایالات متحده. در نهایت به شکار جادوگران نژادپرستانه تبدیل شد و از آن زمان تعطیل شد.


آمریکا

با این حال، هر کسی که اخیراً به محله چینی منهتن رفته است، می‌داند که یک جنگ شناختی عظیم و عمدی در آنجا در جریان است. هر گوشه خیابان دارای دکه های روزنامه فروشی Epoch Times به زبان چینی است که یک روزنامه راست افراطی افراطی است که اطلاعات نادرست ضد پکن را منتشر می کند و متعلق به جنبش مذهبی افراطی فالون گونگ است. همچنین یک مرکز فرهنگی با پرچم های قدیمی جمهوری چین در کنار پرچم ایالات متحده وجود دارد.

به نظر می رسد کل این وضعیت بخشی از این جنگ شناختی برای دیاسپورای محلی است. موضوع این است: دو شهروند آمریکایی که کارهای اجتماعی را از طرف دولت چین برای دیاسپورای چینی در ایالات متحده انجام می دادند. آیا باید به عنوان نماینده خارجی ثبت نام می کردند؟ شاید. اما وزارت دادگستری به دلیل تعصب ذاتی ضد چینی خود وارد عمل شد و وضعیت را نامتناسب کرد. از آن زمان، تنگ‌نگاران چینی هاک در نیویورک پست بی‌وقفه در مورد آن گمانه‌زنی می‌کردند و اکنون شاهین‌های چین در کنگره در اطراف آن گرد هم می‌آیند.

اگر خیلی عمدی نبود، به راحتی می‌توان آن را به یک سوء تفاهم تبدیل کرد. برای اطمینان، بعید است که این رفتار جدید از سوی پکن باشد. چینی‌ها احتمالاً سال‌هاست که خدمات اجتماعی مشابهی را ارائه می‌کنند و مقامات ایالات متحده مطمئناً از آن اطلاع داشتند، زیرا آنها همیشه از همه جاسوسی می‌کردند. اما اکنون که سیاستمداران آمریکایی زیر هر تختی به دنبال بوژی های پکنی هستند، از این موضوع بسیار ساخته شده است.ایستگاه پلیس مخفی” برای تبلیغ “تهدید چین.»

اظهارات، دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این ستون صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً بیانگر نظرات RT نیست.