ایران نقشه اسرائیل را با چندین هدف مشخص شده منتشر کرد – RT World News

ایران تصمیم گرفته است تهدیدات سنتی خود علیه اسرائیل رقیب خود را با مطالب بصری تقویت کند و نقشه ای از کشور یهودی را منتشر کند که با اهداف احتمالی متعددی که تهران می تواند در پاسخ به تجاوزات دشمن خود هدف قرار دهد، مشخص شده است.

مقاله ای با عنوانی جذاب “فقط یک حرکت اشتباه!” روز سه شنبه در روزنامه دولتی انگلیسی زبان تهران تایمز منتشر شد.

به نظر می رسد تشدید تهدیدات نظامی اسرائیل علیه ایران حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی فراموش کرده است که ایران بیش از توانایی ضربه زدن به آنها از هر نقطه ای را دارد. نویسندگان قطعه پیشنهاد کردند.

در کنار این اخطار، نقشه‌ای از اسرائیل وجود داشت که تقریباً به طور کامل با پین‌های قرمز پوشیده شده بود که نماد اهداف احتمالی موشک‌های ایران بود.

در این مقاله همچنین به نقل از سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید شده است که نیروهای ما هیچ گاه تهدید دشمن را دست کم نگرفته اند و برای کوچکترین تهدیدها در حوزه راهبردی آماده هستند.

ادامه مطلب


ایران موشک های میان بردی را به نمایش می گذارد که می تواند به اسرائیل برسد

وی افزود: در سطح راهبردی قصد ضربه زدن به کسی را نداریم، اما در سطح عملیاتی و تاکتیکی آماده پاسخ قاطع و تهاجم سریع و سخت علیه دشمن هستیم. او تأکید کرد، ظاهراً به اسرائیل اشاره دارد.

باقری تاکید کرد: حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی در غرب عراق در ژانویه 2020 و سرنگونی پهپاد آمریکایی گلوبال هاوک بر فراز تنگه هرمز در ژوئن 2019 توانمندی تهران را ثابت کرده است.

تهران تایمز خاطرنشان کرد که اسرائیل فعالیت های خود را تشدید کرده است، زیرا مذاکرات برای احیای توافق هسته ای تاریخی ایران در سال 2015 بین تهران و قدرت های جهانی پس از وقفه در وین از سر گرفته می شود.

تحرکات اسرائیل که این روزنامه نگران‌کننده‌ترین آن‌ها را در نظر می‌گیرد عبارتند از: تداوم حملات هوایی اسرائیل به اهدافی در سوریه، که متکی به کمک تهران در مبارزه با تروریست‌ها است. درخواست های گزارش شده توسط ارتش و اطلاعات اسرائیل از آمریکا برای سرکوب برنامه موشکی بالستیک ایران؛ و مانورهای برنامه ریزی شده ارتش اسرائیل در دریای مدیترانه که حمله به ایران را شبیه سازی می کند.

“دستت را دور کن!” نویسندگان مقاله در پایان نوشتند.