ایران برای آخرین بازی های جنگی خود – RT World News – دلیل می آورد

مقام‌های ارشد نظامی ایران گفته‌اند که بازی‌های جنگی این هفته ایران پاسخی به «تهدیدهای توخالی صهیونیست‌ها» است و مدعی شده‌اند که اگر نمایندگان اسرائیل از خط خارج شوند، تهران «دست‌های آنها را قطع خواهد کرد».

سردار سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روز جمعه در سخنانی با بیان اینکه رزمایش پیامبر اعظم 17 این هفته موفقیت‌آمیز بود که توان نظامی ایران را برجسته کرد، گفت:

در این رزمایش 16 موشک شلیک شده از سکوهای مختلف به هدف خاصی اصابت کرد. باقری در حاشیه آخرین روز این رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: او مدعی شد که تنها بخش کوچکی از توانایی موشکی این کشور نشان داده شده است.

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی گفت: این رزمایش پاسخی به تهدیدهای توخالی دشمن سرسخت اسرائیل است. اگر مسئولین این رژیم کاری لعنتی بکنند دستشان را قطع می کنیم. سلامی بیان کرد.

سرتیپ نیلفروشان سخنگوی رزمایش نیز با بیان اینکه رزمایش طبق برنامه پیش رفته است، مدعی شد که عملیات جنگ الکترونیک موفق به سرکوب سپر پدافند هوایی فرضی دشمن شده است.

این رزمایش پنج روزه روز دوشنبه با مانور پدافند هوایی بر فراز نیروگاه اتمی بوشهر از ساعات اولیه صبح آغاز شد. بازی‌های جنگی در مجموع شامل یگان‌های نیروی زمینی، دریایی و هوایی از سپاه بود.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: