از هر 10 شهروند لندن، 1 نفر به احتمال زیاد به کووید-19 مبتلا هستند

از هر 10 شهروند لندن، 1 نفر به احتمال زیاد به کووید-19 مبتلا هستند

پیشرفت سریع Omicron باعث افزایش موارد در بریتانیا در هفت روز گذشته شده است.

لندن:

بر اساس تخمین های رسمی جدید که بر پیشرفت بی امان نوع Omicron از ویروس کرونا تاکید می کند، حدود 1 نفر از هر 10 نفر در لندن به احتمال زیاد روز یکشنبه به COVID-19 مبتلا شده اند.

برآوردهای مدل‌سازی شده روزانه که توسط دفتر آمار ملی تهیه شده است نشان می‌دهد که حدود 9.5 درصد از لندنی‌ها تا روز یکشنبه مبتلا به کووید-19 بوده‌اند که در بازه اطمینان 95 درصدی بین 8.43 تا 10.69 درصد است.

این ارقام یک روز پس از آن منتشر شد که بریتانیا رکورد تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا را به ثبت رساند، زیرا نوع Omicron در سراسر این کشور را فرا گرفت و تعداد روزانه از 106،122 روز قبل به 119789 نفر رسید.

گزارش ONS همچنین نشان داد که یک نفر از هر 35 نفر در انگلیس به COVID-19 بین 13 تا 19 دسامبر مبتلا شده اند – در مقایسه با تخمین قبلی منتشر شده در روز پنجشنبه از 1 در 45 نفر در هفته منتهی به 16 دسامبر.

بسیاری از صنایع و شبکه های حمل و نقل با کمبود کارکنان دست و پنجه نرم می کنند زیرا کارگران بیمار خود را ایزوله می کنند، در حالی که بیمارستان ها در بریتانیا در مورد خطر تأثیر بر ایمنی بیماران هشدار داده اند.

داده‌های دولتی روز پنجشنبه نشان داد که پیشرفت سریع Omicron باعث افزایش موارد در بریتانیا در هفت روز گذشته شده است که در مجموع 678165 مورد افزایش یافته است.

در حالی که دولت محافظه کار نخست وزیر بوریس جانسون در تلاش برای محدود کردن تأثیر اقتصادی آخرین شیوع کووید-19 است، روز چهارشنبه اعلام کرد که دوره قرنطینه قانونی در انگلیس را از 10 به هفت روز کاهش می دهد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)