ایتالیا قوانین جدید کووید را برای افراد واکسینه نشده اعمال می کند

ایتالیا قوانین جدید کووید را برای افراد واکسینه نشده در میان افزایش موارد اعمال می کند

کووید در ایتالیا: ایتالیا اولین کشور اروپایی بود که در اوایل سال 2020 تحت تأثیر کووید قرار گرفت.

رم:

افرادی که در ایتالیا علیه کووید-19 واکسینه نشده‌اند، دیگر نمی‌توانند به تئاتر، سینما، مکان‌های موسیقی زنده یا رویدادهای ورزشی مهم بروند، طبق قوانین جدیدی که از دوشنبه به اجرا گذاشته شد.

فقط کسانی که اخیراً از کووید-19 بهبود یافته اند از قوانین مستثنی هستند که نشان دهنده تشدید قابل توجه محدودیت ها در مواجهه با افزایش عفونت ها است.

تدابیر جدیدی در حمل‌ونقل عمومی نیز اعمال می‌شود، به‌طوری که به اصطلاح Green Pass اثبات واکسیناسیون، بهبودی اخیر یا آزمایش منفی کووید-19 را نشان می‌دهد که اکنون حتی در سرویس‌های محلی نیز مورد نیاز است.

به گزارش روزنامه کوریره دلا سرا، مردی 50 ساله به دلیل نداشتن کارت خود در صبح روز دوشنبه هنگام پیاده شدن از اتوبوس در نزدیکی پیازا دل پوپولو در رم، 400 یورو جریمه شد.

او گفت: “من آن را ندارم زیرا می خواستم در چند روز آینده واکسن بزنم.”

رکورد 1.3 میلیون Green Pass در روز یکشنبه قبل از تغییر بارگیری شد.

در همین حال در رم در تعطیلات آخر هفته، قوانین جدیدی مبنی بر استفاده از ماسک در خارج از منزل در شلوغ ترین خیابان های خرید اجرایی شد.

ایتالیا اولین کشور اروپایی بود که در اوایل سال 2020 به ویروس کرونا مبتلا شد و با بیش از 134000 نفر، یکی از بالاترین آمار مرگ و میر را دارد.

با این حال، در حال حاضر وضعیت بهتری نسبت به بسیاری از همسایگان خود دارد و 15000 مورد از جمعیت 60 میلیونی در روز یکشنبه گزارش شده است.

تقریباً 85 درصد از افراد بالای 12 سال واکسینه شده اند، یک کمپین تقویتی در حال انجام است و به زودی برای کودکان کوچکتر تزریق تزریقی در دسترس خواهد بود.

Green Pass در ماه آگوست برای دسترسی به تئاترها و سینماها، موزه‌ها و غذاخوری‌های سرپوشیده معرفی شد و در ماه اکتبر به محل کار گسترش یافت – اقدامی که اعتراضات گسترده‌ای را برانگیخت.

از هم اکنون تا 15 ژانویه، یک “گذرنامه فوق سبز” جدید، که فقط از طریق واکسیناسیون یا بهبودی اخیر قابل دریافت است، برای فعالیت های فرهنگی – البته نه موزه ها – و داخل رستوران ها مورد نیاز است.

با این حال، نوشیدن یک قهوه در بار یک کافه و صرف غذا در بیرون بدون کارت سبز مجاز است.

محدودیت‌ها در مناطقی که در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند تشدید خواهد شد.

در حال حاضر بیشتر ایتالیا به عنوان پایین ترین سطح از چهار سطح طبقه بندی می شود که از سفید تا زرد، نارنجی و قرمز متغیر است.

دو منطقه زرد هستند – Friuli Venezia Giulia و Bolzano که هر دو با اتریش هم مرز هستند، کشوری که به دلیل تعداد موارد در آنجا قرنطینه نسبی است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)