اولین “غلاف خودکشی” تایید شد، بدون احساس خفگی – RT World News

به گفته سازنده آن، یک غلاف پرینت سه بعدی که برای استفاده در کمک به خودکشی در نظر گرفته شده است، با موفقیت بررسی قانونی را در سوئیس پشت سر گذاشته است و باید سال آینده برای بهره برداری در این کشور آماده شود.

اتانازی در این کشور اروپایی قانونی است و بر اساس داده‌های دو سازمان اصلی کمک به خودکشی، در سال 2020، 1300 نفر به این روش مراجعه کرده‌اند.

زندگی کاربران خدمات با مصرف پنتوباربیتال سدیم مایع پایان یافت، که بیماران را قبل از مرگ در کمای عمیق قرار می‌دهد، اما دکتر فیلیپ نیتچکه، سازنده کپسول علمی تخیلی سارکو، رویکرد دیگری را پیشنهاد می‌کند و به مشتریانش قول می‌دهد. مرگی سریع و آرام بدون هیچ دارو

ادامه مطلب


انجمن اتانازی می گوید: مرگ کمکی فقط برای واکسینه شده

غلاف او با پر شدن از نیتروژن به هدف خود می رسد، بنابراین به سرعت غلظت اکسیژن را کاهش می دهد و فرد داخل را از طریق هیپوکسی و هیپوکاپنی می کشد.

کاربر Sacro کمی احساس سردرگمی می کند و ممکن است قبل از از دست دادن هوشیاری کمی احساس سرخوشی کند. نیچکه در مصاحبه ای با وب سایت SwissInfo در روز شنبه توضیح داد. او همچنین گفت که مرگ در 30 ثانیه از طریق این روش حاصل می شود و آن هم “هیچ وحشت و هیچ احساس خفگی وجود ندارد.”

دستگاه از داخل فعال می شود و شخصی که در کپسول است می تواند دکمه ای را فشار دهد “در زمان خودشان” دکتر استرالیایی گفت که بدون نیاز به کمک. غلاف همچنین متحرک است و ممکن است به هر مکانی که بیمار انتخاب می کند – خواه یک مرکز کمک ویژه خودکشی باشد یا یک مرکز انتقال داده شود. “مکانی ایده آل در فضای باز.”

نیتچکه گفت، بررسی حقوقی این فناوری که سال گذشته آغاز شده بود، اکنون تکمیل شده است. “ما از نتیجه بسیار خرسندیم که متوجه شدیم هیچ چیز را نادیده نگرفته‌ایم… هیچ مشکل قانونی وجود ندارد.”

سومین نمونه اولیه غلاف سارکو در حال حاضر در هلند در حال چاپ سه بعدی است “باید برای عملیات در سوئیس در سال 2022 آماده شود.” او اضافه کرد.

در یک کلیپ تبلیغاتی سال گذشته، Nitschke گفت که قصد دارد این فناوری را رایگان کند. برنامه چاپ کپسول به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود او توضیح داد: “این به ما امکان می دهد این ایده را در سراسر جهان گسترش دهیم.”