ایالات متحده یک مورد دیگر از COVID-19 نوع Omicron را اعلام کرد

ایالات متحده یک مورد دیگر از COVID-19 نوع Omicron را اعلام کرد

مقامات بهداشتی ایالات متحده از همه افراد بالای پنج سال می خواهند واکسینه شوند (پرونده)

واشنگتن:

مقامات بهداشتی در ایالت مینه‌سوتا در غرب میانه آمریکا روز پنجشنبه اعلام کردند که مورد دیگری از نوع Omicron را در خاک آمریکا پیدا کرده‌اند، این بار در مردی که سابقه سفرهای بین‌المللی اخیر مشخصی ندارد.

مانند اولین مورد شناسایی شده در ایالات متحده در کالیفرنیا، بیمار واکسینه شد و علائم خفیفی داشت که اکنون از آن بهبود یافته است.

او از یک کنوانسیون انیمه در شهر نیویورک که از 19 تا 21 نوامبر برگزار شد، قبل از بروز علائم در 22 نوامبر و دو روز بعد آزمایش به منطقه مینیاپولیس بازگشت.

تیم والز فرماندار مینه سوتا در بیانیه ای با قدردانی از توالی یابی ژنومی و تلاش های تست ویروس ایالت خود گفت: “این خبر نگران کننده است، اما تعجب آور نیست.”

این واقعیت که این مرد اخیراً از کشور دیگری بازنگشته بود، نشان می‌دهد که نوع آن در داخل ایالات متحده در حال گردش است، چیزی که اپیدمیولوژیست‌ها انتظار داشتند، علی‌رغم تصمیم واشنگتن برای ممنوعیت ورود مسافران از چندین کشور جنوب آفریقا.

این مورد یک روز پس از آن منتشر شد که مرکز بیماری و پیشگیری (CDC) اولین مورد تایید شده در ایالات متحده را اعلام کرد، یک مسافر کاملاً واکسینه شده که اخیراً از آفریقای جنوبی بازگشته بود و از علائم خفیف بهبود می یافت.

مقامات بهداشتی ایالات متحده از همه افراد بالای پنج سال می‌خواهند که واکسینه شوند و پس از واجد شرایط شدن، واکسن را تقویت کنند.

دانشمندان امیدوارند آزمایش‌های آزمایشگاهی به زودی میزان فرار Omicron از عملکرد محافظتی واکسن‌ها را نشان دهد، اما انتظار دارند که حداقل تا حدی موثر باشند، به ویژه در برابر بیماری‌های شدید.

دانشمند ارشد دولت ایالات متحده، آنتونی فائوچی، چهارشنبه گفت که تجربه گذشته نشان داده است که تقویت کننده ها ایده خوبی هستند، زیرا تعداد آنتی بادی های کلی در سیستم ایمنی فرد را افزایش می دهند، که برخی از آنها در متوقف کردن انواع جدید موثر باقی می مانند.

او گفت: “تجربه ما با انواعی مانند واریانت دلتا، این است که حتی اگر واکسن به طور خاص برای واریانت دلتا مورد هدف قرار نگرفته باشد، زمانی که شما سطح بالایی از پاسخ ایمنی را دریافت می کنید، محافظت از سرریز دریافت می کنید.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)