چراغ ها در جلسات دیپلماتیک با بلینکن و لاوروف خاموش می شود (ویدیوها) – اخبار RT World

هنگامی که وزیر امور خارجه ایالات متحده شروع به صحبت کرد، جلسه بین دیپلمات های ایالات متحده و اوکراین در تاریکی قرار گرفت. بعداً هنگام صحبت نمایندگان روسیه و سازمان امنیت و همکاری اروپا، حادثه مشابهی رخ داد.

در حالی که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده سخنان خود را برای همتای اوکراینی خود دیمیتری کولبا آغاز کرد، یک اتاق ملاقات میزبان دیپلمات های آمریکایی و اوکراینی به طور ناگهانی در تاریکی فرو رفت.

بلینکن در جریان اطمینان دادن به کولهبا از واشنگتن بود.تعهد تزلزل ناپذیروقتی چراغ ها خاموش شد، به حاکمیت اوکراین. قرار بود دیدار آنها در حاشیه کنفرانس OSCE در استکهلم برگزار شود.

خاموشی مشابه در اواخر همان روز در حالی که سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه با هلگا اشمید، دبیرکل سازمان امنیت و همکاری اروپا و دیگر مقامات صحبت می کرد، اتاق را اشغال کرد. لاوروف پیشنهاد کرد که این مشکل به دلیل مسواک زدن رسمی کلید چراغ با انتهای عقب آنها بوده است.

بر اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود که بلینکن روز چهارشنبه تهدیدهای تحریمی بیشتری علیه روسیه را در صورت عدم توقف مانورهای نظامی خود در امتداد مرز خود با اوکراین، جمع کند. در حالی که کی یف از مانورهای نظامی اخیر روسیه شکایت کرده و مدعی است حدود 90000 سرباز در نزدیکی مرز مشترک دو کشور تمرین می کنند، مسکو استدلال کرده است که این حق را دارد که هر طور که می خواهد در داخل کشور خود نیرو مستقر کند.