اکثر رای دهندگان ایالات متحده معتقدند که فقط دو جنسیت وجود دارد – نظرسنجی – RT World News

یک نظرسنجی جدید نشان داده است که اکثر آمریکایی ها، از جمله دموکرات ها، فکر می کنند که تغییر جنسیت برای افراد زیر سن قانونی باید ممنوع شود.

یک نظرسنجی جدید نشان داده است که اکثریت قاطع رأی دهندگان ایالات متحده، از جمله دموکرات ها، ایدئولوژی تراجنسیتی مورد حمایت شرکت های آمریکایی و رسانه های قدیمی را قبول نکرده اند.

بیش از هفت نفر از هر ده (71%) بزرگسال ایالات متحده با این جمله موافق هستند “دو جنس وجود دارد، مرد و زن” بر اساس نظرسنجی راسموسن ریپورتز که روز پنجشنبه منتشر شد. این نظرسنجی همچنین نشان داد که سیاستمداران چپ با رای دهندگان خود همگام نیستند، زیرا 67 درصد دموکرات ها موافق هستند که زن و مرد تنها جنسیت هستند. در واقع، تنها 14 درصد از دموکرات ها به شدت با این بیانیه مخالف هستند.

همچنین حمایت قوی دو حزبی از قوانین منع درمان تراجنسیتی برای افراد زیر سن قانونی، از جمله هورمون درمانی و جراحی های تغییر جنسیت وجود دارد. این نظرسنجی نشان داد که 59 درصد از آمریکایی ها موافق ممنوعیت هورمون درمانی برای کودکان هستند، در حالی که در ماه فوریه 52 درصد بود و 62 درصد معتقدند که مداخلات جراحی باید غیرقانونی باشد.


NYT عدم وجود

راسموسن گفت که اکثریت دموکرات ها موافق هستند که افراد زیر سن قانونی نباید به درمان های تغییر جنسیت دسترسی داشته باشند. تقریباً از هر چهار رأی دهنده آمریکایی سه نفر (74 درصد) مخالف اجازه دادن به مدارس یا معلمان برای مشاوره دادن به کودکان در مورد هویت جنسی بدون رضایت والدین هستند.

حداقل 18 ایالت آمریکا قوانینی را تصویب کرده اند یا سیاست هایی را وضع کرده اند که رفتارهای تراجنسیتی با خردسالان را محدود می کند، روندی که توسط سیاستمداران دموکرات به عنوان متعصبانه و مضر برای کودکان محکوم شده است.

من در چند ماه گذشته با والدین بسیاری از بچه‌های ترنس ملاقات کردم که این داستان‌های ویرانگر را برای من تعریف کرده‌اند، چه در تگزاس باشند یا اوکلاهما یا هر کجا که باشند، و گفتند که چگونه اکنون باید به طور جدی به فکر ترک ایالت خود باشند. برای محافظت از فرزندشان” کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در ماه می گفت. “این چیزی است که ما باید آن را صدا کنیم و همچنان در مورد آن بسیار واضح باشیم. اینها بچه هستند اینها بچه های ما هستند آنها متعلق به همه ما هستند.»


بایدن در مورد جراحی های جنسیتی برای کودکان اهمیت دارد

انتشار نظرسنجی راسموسن با آغاز ماه غرور، جشنی از فرهنگ و فعالیت LGBTQ که توسط شرکت های بزرگ ترویج می شود، مصادف شد. محافظه‌کاران امسال از پیام‌هایی با مضمون پراید عقب‌نشینی کرده‌اند و تحریم‌های ویرانگر مالی را آغاز کرده‌اند.

به عنوان مثال، خرده فروش آمریکایی تارگت در دو هفته گذشته در بحبوحه اعتراض عمومی نسبت به بازاریابی کالاهای پراید برای کودکان، حدود 13 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داده است. فروش ماءالشعیر Bud Light تقریباً 30 درصد به دلیل شورش مصرف کنندگان در مورد تبلیغات بازاریابی این برند با تأثیرگذار تراجنسیتی دیلان مولوانی کاهش یافته است.

مارک میچل، رئیس نظرسنجی در راسموسن، گفت که واکنش منفی به پیام‌های شرکتی در مورد این موضوع می‌تواند نیروی محرکه افزایش حمایت از محدودیت‌های درمان تراجنسیتی برای کودکان باشد. این بسیار طعنه آمیز خواهد بود اگر ترفند تبلیغاتی کوچک آنها اساساً باعث ایجاد یک نوسان گسترده 13 امتیازی در حمایت از قوانین منع رفتار با ترنس ها شود.

بیشتر بخوانید:
سناتور آمریکایی هدف را به دلیل شراکت با “شیطان پرست” محکوم کرد

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: