اهداکننده جمهوریخواه تاکر کارلسون را برای ریاست جمهوری تحت فشار قرار داد – اخبار RT World

Draft Tucker PAC اولین تبلیغ کمپین خود را راه اندازی کرد و از حزب خواست گوینده اخبار را انتخاب کند، کسی که این کار را نمی خواهد.

یک کمپین اقدام سیاسی که خود را Draft Tucker PAC می نامد، روز پنجشنبه یک آگهی تبلیغاتی منتشر کرد و از حزب جمهوری خواه خواست تاکر کارلسون، مجری سابق فاکس نیوز را به عنوان نامزد خود برای ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2024 انتخاب کند.

“جمهوری خواهان به یک رهبر جدید نیاز دارند و تاکر کارلسون آماده رهبری است.” نقطه 30 ثانیه ای به خود می بالد و این کارشناس محافظه کار را به عنوان شوخ، تیزبین و [someone who] تمسخرها مزخرفات را بیدار کردند.» کارلسون این آگهی بازرگانی به رای دهندگان اطمینان می دهد و تاکید می کند که «هیچ کس در آمریکا واضح تر از این حرف نمی زند.»

به رهبری کاندیدای سابق کنگره تگزاس و کمک کننده جمهوری خواه کریس اکستروم، پیش نویس تاکر PAC، که مقالات خود را ماه گذشته پس از کنار گذاشتن کارلسون از فاکس نیوز ثبت کرد، هنوز باید نامزد همنام خود را برای نامزدی متقاعد کند. این آگهی از بینندگان می خواهد که طومار خود را برای پیش نویس مفسر جناح راست امضا کنند.


تاکر کارلسون با قرارداد فاکس - نیویورک اجباری پخش شد

اکستروم به The Hill گفت که نگران است نه نامزد جمهوری خواهان، رئیس جمهور سابق، دونالد ترامپ، و نه رقیب اصلی ترامپ، فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، گفتگو را در جهت درست پیش می برند. “من بسیار نگرانم که آنها بحث را آنطور که باید به سمت راست پیش نبرند.” او بدون توضیح اینکه نامزدهای اعلام شده در کجا در مواضع خود در مورد این مسائل کوتاهی کرده اند، به این رسانه گفت.

توصیف PAC به عنوان “با بودجه استثنایی،” اکستروم توضیح داد که حامی نظرسنجی ها خواهد بود و تبلیغات بیشتری را در رادیو و دیجیتال و همچنین تلویزیون منتشر خواهد کرد، در حالی که هیئت مدیره خود را با “محافظه کاران اصلی.” او ادعا کرد که کارلسون بوده است “آزمایش آب برای مدتی طولانی” در مورد اشتها برای نامزدی ریاست جمهوری.

اوایل این ماه، کارلسون در پیام های متنی با یک خبرنگار درباره نامزدی ریاست جمهوری شوخی کرد، کاری که قبلا چندین بار انجام داده بود. با این حال، وقتی از او به طور جدی در مورد آن سوال شد، این ایده را رد کرد و به بن اسمیت، روزنامه‌نگار سابق نیویورک تایمز در سال گذشته گفت که از کار کردن به عنوان یک “مجری برنامه گفتگو” و هیچ تمایلی به قدرت نداشت.

در حالی که نهادهای رسانه ای روشن کرده اند که معتقدند نامزدی کارلسون با شکست مواجه خواهد شد، آنها همچنین صحبت در مورد آن را متوقف نمی کنند، با حدود نیمی از مقاله های منتشر شده از زمان خروج روزنامه نگار از فاکس و بحث درباره شانس خود در کاخ سفید.

برنامه خبری پربیننده کارلسون در رتبه بندی بسیار از رقبای خود پیشی گرفت و هر شب بیش از 3 میلیون بیننده داشت. ویدئویی که او پس از جدایی اش در توییتر منتشر کرد، بیش از 84 میلیون بازدیدکننده داشته است. اوایل این ماه، او اعلام کرد که قصد دارد یک برنامه خبری در این پلتفرم راه اندازی کند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: