یک دلال مواد مخدر توسط اوباما به اتهام تلاش برای قتل آزاد شد – RT World News

حبس ابد آلتون میلز توسط باراک اوباما، رئیس جمهور وقت، در سال 2016 پس از 20 سال پشت میله های زندان کاهش یافت.

به گفته پلیس ایالت ایلینویز، آلتون میلز، فروشنده محکوم کراک، که در سال 2016 توسط باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، حبس ابد خود را کاهش داد، روز سه شنبه دستگیر و به سه فقره اقدام به قتل متهم شد.

طبق گزارش پلیس، میلز یکشنبه گذشته در حین رانندگی در رمپ ورودی 57 بین ایالتی در پوسن، ایلینوی، حومه شیکاگو، چندین بار اسلحه خود را به وسیله نقلیه شلیک کرد. بر اساس گزارش‌ها، سرنشین خودرو بر اثر اصابت ضربه شدید به بیمارستان منتقل شد.

میلز در سال 1994 به اتهام توطئه کوکائین فدرال کراک به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم شد، زیرا به عنوان یک پیک در سطح خیابان در یک معامله مواد مخدر عمل می کرد. از آنجایی که او قبلاً دو بار به دلیل داشتن مقادیر کمی کراک محکوم شده بود، در معرض مجازات شدید قرار گرفت. “سه اعتصاب” قوانین اجباری-حداقل مجازات معمول جنگ علیه مواد مخدر در دهه 1990، حتی اگر او هرگز به اتهامات قبلی در زندان گذرانده بود و قاضی او ظاهراً با حکم سختی که او مجبور به صدور آن شد مخالف بود.

همراه با 94 زندانی غیرخشونت آمیز فدرال، حکم میلز در سال 2016 به عنوان بخشی از طرح عفو اوباما کاهش یافت. او 22 سال را در زندان گذرانده بود و در سن 23 سالگی وارد سیستم شده بود. سناتور ایلینویز، دیک دوربین، دموکرات، به ماروین آسپن، قاضی دادگاه میلز در درخواست آزادی اوباما پیوسته بود.


FBI در 6 ژانویه حقوق معترضان جرج فلوید را نقض کرد - دادگاه

به گفته سازمان غیردولتی Prison Policy Initiative، از هر پنج زندانی در ایالات متحده، یک نفر به دلیل جرایم غیرخشونت آمیز مواد مخدر و از هر سه زندانی که به خاطر مواد مخدر در زندان هستند، یک نفر در سیستم زندان های فدرال نگهداری می شود.

در حالی که حداقل مجازات های اجباری برای نگهداری مواد مخدر از دهه 1990 به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و برخی از ایالت ها ماری جوانا را که زمانی مسئول اکثریت قریب به اتفاق دستگیری های مواد مخدر بود، جرم زدایی کرده اند، مدافعان اصلاحات زندان خواستار جایگزینی برای زندان برای جرایم مواد مخدر شده اند تا احتمال بازپروری را افزایش دهند.

در حالی که مطالعه سال 2016 توسط مرکز عدالت برنان تخمین زده بود که 39 درصد از جمعیت زندانیان ایالات متحده می توانند با تأثیر کمی بر امنیت عمومی آزاد شوند، تعداد فزاینده ای از سیاستمداران با اشاره به افزایش جرایم، احتیاط را در کاهش مجازات های کیفری توصیه کرده اند. نرخ در ایالت هایی مانند نیویورک و کالیفرنیا.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: