انگلیس و اسرائیل برای توقف جاه طلبی های هسته ای ایران با یکدیگر همکاری خواهند کرد

هر دو کشور گفتند که بریتانیا و اسرائیل برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته ای تلاش خواهند کرد.

وزرای خارجه دو کشور در مقاله ای مشترک نوشتند که انگلیس و اسرائیل “شب و روز” برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته ای تلاش خواهند کرد.

لیز تراس از بریتانیا و یایر لاپید همتای اسرائیلی او روز یکشنبه در روزنامه تلگراف نوشتند: «ساعت در حال حرکت است، که نیاز به همکاری نزدیک با شرکا و دوستانمان برای خنثی کردن جاه‌طلبی‌های تهران را تشدید می‌کند».

نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل پیشتر در روز دوشنبه گفت که کشورش «بسیار نگران» است که قدرت‌های جهانی تحریم‌ها علیه ایران را در ازای محدودیت‌های ناکافی بر برنامه هسته‌ای‌اش لغو کنند، درحالی‌که مذاکره‌کنندگان روز دوشنبه در وین در آخرین تلاش‌ها برای رسیدن به هدف تشکیل جلسه می‌دهند. نجات توافق هسته ای

به گزارش تلگراف، در همین حال، اسرائیل و بریتانیا روز دوشنبه توافقنامه 10 ساله ای را برای همکاری نزدیک در زمینه هایی مانند امنیت سایبری، فناوری، تجارت و دفاع امضا خواهند کرد.

وزرای امور خارجه در این مقاله افزودند که اسرائیل رسماً به شریک سایبری “سطح یک” بریتانیا تبدیل خواهد شد تا بتواند دفاع سایبری خود را در شرایطی که کشورهای سراسر جهان با تهدیدات فزاینده ای روبرو هستند، بهبود بخشد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)