پلیس نظامی برای دستگیری زوجی که قصد فرار از قرنطینه را داشتند به هواپیما حمله کرد – اخبار RT World

یک زوج متاهل که از یک هتل قرنطینه برای حامل‌های حامل سویه Omicron در هلند فرار کرده بودند، درست زمانی که هواپیمایشان در آستانه بلند شدن بود، توسط پلیس نظامی هلند از پرواز خارج شدند.

نیروهای مسلح هلند در بیانیه ای تایید کردند که این حادثه دراماتیک در فرودگاه اسخیپول آمستردام در پروازی که قرار بود ساعت 6 بعدازظهر یکشنبه عازم اسپانیا شود، رخ داد.

Marechaussee سلطنتی هلند در Schiphol امروز عصر زوجی را که از یک هتل قرنطینه گریخته بودند دستگیر کرده است… این دستگیری ها در هواپیمایی که قصد پرواز داشت انجام شد.

هویت این زوج بازداشت شده مشخص نشده است و مشخص نیست که آیا آنها آلوده هستند یا صرفاً برای احتیاط در قرنطینه نگهداری می شوند. ارتش آنها را به مقامات بهداشتی تحویل داد تا به مرکز قرنطینه دیگری اعزام شوند.


اسرائیل شدیدترین ممنوعیت های جهان را برای مهار سویه Omicron معرفی می کند

این کشور پس از کشف بیش از دوجین مورد از نوع جدید Omicron Covid-19 در میان مسافران خطوط هوایی که اخیراً با پروازهایی از آفریقای جنوبی به هلند آمده بودند، در حالت آماده باش قرار گرفته است. از مجموع 624 مسافر، 61 نفر از مجموع 624 مسافر به کووید-19 مثبت شدند، بنابراین موسسه ملی بهداشت هلند (RIVM) هشدار داد که “نوع جدید ممکن است در نمونه های آزمایشی بیشتری یافت شود.”

همه افرادی که از آفریقای جنوبی و همچنین از بوتسوانا، مالاوی، لسوتو، اسواتینی، نامیبیا، موزامبیک و زیمبابوه وارد هلند می شوند اکنون باید آزمایش شوند و تا زمانی که نتایج آنها مشخص شود، حتی اگر واکسینه شده باشند، قرنطینه شوند.

ما کنترل خواهیم کرد که آیا آنها به این قوانین پایبند هستند یا خیر. وزیر بهداشت هلند، هوگو دی یونگ، روز یکشنبه، درست چند ساعت قبل از اقدام به فرار، اعلام کرد.