اما واتسون بازیگر برای تکمیل مدرک کارشناسی ارشد خود به دانشگاه آکسفورد باز می گردد

اما واتسون بازیگر برای تکمیل مدرک کارشناسی ارشد خود به دانشگاه آکسفورد باز می گردد

خانم واتسون قبلا در سال تحصیلی 2011 تا 2012 در آکسفورد حضور داشت

اما واتسون، هنرپیشه مشهور هری پاتر، قرار است امسال برای دومین بار به دانشگاه آکسفورد بازگردد. این بازیگر 33 ساله در مقطع کارشناسی ارشد در رشته نویسندگی خلاق ثبت نام کرد.

به گزارش The مستقل گزارش. این بازیگر در حالی در این برنامه شرکت کرد که تحصیلات خود را در دانشگاه براون به تعویق انداخت تا روی فیلمبرداری برای فرانچایز هری پاتر تمرکز کند که در آن نقش هرمیون گرنجر را بازی کرد.

دوره نویسندگی خلاق او در سپتامبر 2023 آغاز خواهد شد. این بازیگر در طی مصاحبه ای با فایننشال تایمز در حالی که جین ارگانیک خنثی جدید خود را با برادرش راه اندازی کرده است، این را فاش کرد.

در طول سال ها، این بازیگر همچنان به دانشگاه آکسفورد وابسته بوده است. در واقع، او به عنوان یک همکار مهمان در سالن لیدی مارگارت آکسفورد تبدیل شد.

او همچنین در مورد وقفه 5 ساله خود از بازیگری صحبت کرد. به گزارش ورایتی، او در مصاحبه اخیر خود گفت که از این حرفه “خیلی راضی نیست”.

اما واتسون گفت: «فکر می‌کنم کمی در قفس بودم. “چیزی که من واقعاً برایم سخت بود این بود که باید بیرون می رفتم و چیزی را می فروختم که واقعاً کنترل زیادی روی آن نداشتم. اینکه جلوی یک فیلم بایستم و از هر روزنامه نگاری بخواهم بگوید: “این چگونه با آن همخوانی دارد. دیدگاه شما؟ خیلی سخت بود که مجبور باشم چهره و سخنگوی چیزهایی باشم که نمی‌توانم در این فرآیند شرکت کنم.”

او افزود: “من به گونه ای مورد بازخواست قرار گرفتم که به نظرم واقعاً ناامید کننده بود، زیرا صدایی نداشتم، حرفی برای گفتن نداشتم.” اما افزود: “و من متوجه شدم که فقط می‌خواهم در مقابل چیزهایی بایستم که اگر کسی می‌خواهد در مورد آن به من انتقاد کند، می‌توانم بگویم، به گونه‌ای که از خودم متنفر نباشم، “بله، من اشتباه کردم، این تصمیم من بود، باید بهتر عمل می کردم.»