اقلام بلیط بزرگ در حراج دارایی های مارادونا فروخته نمی شوند

اقلام بلیط بزرگ در حراج دارایی های مارادونا فروخته نمی شوند

خانه ای در بوئنوس آیرس که مارادونا برای والدینش خرید (به ارزش 900000 دلار)

بوینس آیرس، آرژانتین:

حراج مجازی حدود 90 کالا متعلق به دیگو مارادونا، فوق ستاره فقید فوتبال در روز یکشنبه نتوانست هیچ پیشنهاد دهنده بزرگی را به خود جلب کند، یک آپارتمان کنار دریا، دو دستگاه BMW و خانه ای که او برای والدینش خریده بود، در میان اقلام بزرگی که فروخته نشد.

سازمان دهندگان آن گفتند که بیش از 1500 داوطلب بالقوه – در آمریکای لاتین، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، روسیه و دبی – برای شرکت در مناقصه ثبت نام کرده بودند.

اما بر اساس محاسبات خبرگزاری فرانسه، در پایان این ماجرای سه ساعته، فروش تنها به 26000 دلار رسید و بیش از 1.4 میلیون دلار دارایی بدون مناقصه بود.

بالاترین پیشنهاد صبح به تابلویی از این فوتبالیست درجه یک جهان با عنوان “میان فیوریتو و آسمان” اثر هنرمند لو سدوا تعلق گرفت. به قیمت 2150 دلار فروخته شد.

پس از آن عکسی از مارادونا به همراه فیدل کاسترو، رهبر فقید کوبا، که توسط یک خریدار در دبی به قیمت 1600 دلار خریداری شده بود، منتشر شد.

آدریان مرکادو، برگزارکننده، در پایان فروش گفت: “حراج ها همین گونه هستند — تا زمانی که تمام نشده نمی توان نتیجه را دانست.” ما انتظار زیادی داشتیم، اما واقعیت این است که همیشه ناشناخته است.»

بزرگترین اقلام بلیط شامل خانه ای در بوئنوس آیرس بود که یک مارادونای جوان برای والدینش خرید (به ارزش 900000 دلار) و یک آپارتمان در استراحتگاه ساحلی مار دل پلاتا (65000 دلار).

همچنین دو خودروی بی‌ام‌و بدون رانندگی، یک مدل 2017 به ارزش 225000 دلار و یک مدل 2016 به قیمت 165000 دلار و همچنین یک وانت هیوندای به قیمت 38000 دلار فروخته نشد.

از جمله موارد دیگری که فروخته شد: یک نقاشی از مرلین مونرو توسط یک پیشنهاد آرژانتینی به قیمت 1500 دلار خریداری شد. یک ژاکت تیمی از ناپل با شماره 10 معروف او در پشت به قیمت 1500 دلار از یک هوادار در دبی خریداری شد. شخصی در آلمان 270 دلار برای شلوار تمرینی که مارادونا با بوروسیا دورتموند پوشیده بود پرداخت کرد. و یک جعبه سیگار کوبایی 550 دلار از یک هموطن آرژانتینی آورد.

اما هیچ علاقه ای به شش دستگاه تلویزیون یا تجهیزات باشگاهی که در دبی با آنها تمرین می کرد وجود نداشت.

این فروش توسط قاضی لوسیانا تدسکو برای پرداخت بدهی ها و هزینه های جمع آوری شده توسط مارادونا، که در 25 نوامبر 2020 بر اثر ایست قلبی درگذشت، دستور داده بود.

اکنون دادگاه باید تصمیم بگیرد که با اقلام فروخته نشده چه کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)