اعلام حریق سخنرانی نامزد ریاست جمهوری را خاموش می کند – RT World News

رابرت اف کندی با به صدا درآمدن زنگ خطر مجتمع نظامی-صنعتی ایالات متحده را محکوم می کرد

اولین سخنرانی رابرت اف کندی جونیور در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری روز چهارشنبه با به صدا درآمدن زنگ خطر آتش سوزی قطع شد. کندی بلافاصله قبل از زنگ خطر، علیه سازمان سیا و مجتمع نظامی-صنعتی آمریکا سخنرانی کرد.

کندی، یک دموکرات، روز چهارشنبه به طور رسمی مبارزات انتخاباتی سال 2024 خود را در بوستون، ماساچوست آغاز کرد. اعلام کرد که جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن را در یک پلتفرم به چالش بکشد “دولت پاک، آزادی های مدنی، صلح و احیای اقتصادی” کندی همچنین مداخلات نظامی ایالات متحده در دو دهه گذشته را هدف قرار داد و استدلال کرد که همانطور که ایالات متحده “هزینه 8 تریلیون دلاری برای بمباران پل ها، بنادر، جاده ها و بیمارستان ها” چین بود “هزینه 8 تریلیون دلاری برای ساخت پل ها، جاده ها، بنادر و بیمارستان ها.”

درست در زمانی که کندی استدلال می کرد که رویکرد چین باعث شده است که ایالات متحده به عنوان شریک تجاری ترجیحی برای بیشتر کشورهای جهان سوم جایگزین شود، زنگ خطر آتش سوزی به صدا درآمد و سخنرانی او را متوقف کرد.

“تلاش خوبی بود،” کندی با کنایه به هوادارانش گفت “هیچ اورژانسی وجود ندارد.” مشخص نیست چه کسی زنگ هشدار را به صدا درآورده است.

“این چیزی است که وقتی شما یک نفر را به مدت 18 سال سانسور کنید، اتفاق می افتد.” او به جمعیت گفت و افزود که دارد “خیلی برای صحبت کردن”


برادرزاده جی اف کی نامزدی ریاست جمهوری 2024 آمریکا را اعلام کرد

عموی کندی، رئیس جمهور سابق جان اف کندی، قبل از ترور او قول داده بود “سیا را بگیرید و آن را به هزار تکه تکه کنید و در باد پراکنده کنید.” سخنی که کندی قبل از به صدا در آمدن زنگ هشدار نقل کرد. کندی گفت که JFK به درستی به این نتیجه رسیده است “وظیفه سازمان‌های اطلاعاتی این شده بود که مجموعه صنعتی نظامی را با خط لوله ثابت جنگ فراهم کنند.”

“شما در این برهه از تاریخ به رئیس جمهوری نیاز دارید که بتواند در مقابل بوروکراسی خود بایستد.” کندی با اشاره به مخالفت پدرش با حملات نظامی به کوبا، زمانی که به عنوان معتمد JFK در طول بحران موشکی کوبا خدمت می کرد، گفت. چنین اقدامی می توانست آمریکا را وارد جنگ علنی با اتحاد جماهیر شوروی کند.

کندی نه ساله بود که عمویش در تگزاس ترور شد. پنج سال بعد، پدرش رابرت – دادستان کل JFK و بعداً سناتور ایالات متحده – در جریان انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری سال 1968 به ضرب گلوله کشته شد. قاتل او سیرهان سیرهان اکنون 78 سال دارد و هنوز در زندان است. کندی با سیرهان سیرهان ملاقات کرده و معتقد است که فرد مسلح دوم مسئول مرگ پدرش بوده است.