برنامه ریزی خانواده مایکل شوماخر برای شکایت از مجله آلمانی به دلیل مصاحبه جعلی هوش مصنوعی

برنامه ریزی خانواده مایکل شوماخر برای شکایت از مجله آلمانی به دلیل مصاحبه جعلی هوش مصنوعی

میشائیل شوماخر از دسامبر 2013 در انظار عمومی دیده نشده است.

خانواده میشائیل شوماخر در حال آماده شدن برای شکایت علیه یک نشریه شایعه پراکنی آلمانی به دلیل انتشار یک مصاحبه «انحصاری» با افسانه فرمول یک هستند که با کمک هوش مصنوعی ایجاد شده است.

مایکل شوماخر قهرمان هفت دوره فرمول یک از زمان آسیب دیدگی سر در یک تصادف اسکی در دسامبر 2013 در انظار عمومی دیده نشده است.

مطابق با سی ان ان، در 15 آوریل، هفته نامه Die Aktuelle در آلمان، تصویری خندان از این مرد 54 ساله را با این عنوان: “مایکل شوماخر، اولین مصاحبه” منتشر کرد. همراه با تیتر یک عنوان فرعی است که می‌خواند: «به‌طور فریبنده‌ای واقعی به نظر می‌رسید».

این مصاحبه جعلی در صفحه هشتم مجله با عنوان “زندگی من به کلی تغییر کرده است” ظاهر می شود و شامل نقل قول های ساختگی منسوب به شوماخر است که در مورد زندگی خانوادگی او پس از تصادف و وضعیت پزشکی او صحبت می کند. فقط در انتهای مقاله مشخص می شود که مصاحبه توسط هوش مصنوعی تهیه شده است.

یک سخنگوی خانواده بدون ارائه جزئیات بیشتر به خبرگزاری فرانسه تایید کرد که آنها برای اقدام قانونی برنامه ریزی کرده اند. این خانواده از زمان حادثه به دقت از حریم خصوصی این مرد 54 ساله محافظت می کنند.

شوماخر از زمان مصدومیت در انظار عمومی دیده نشده است و اطلاعات کمی در مورد وضعیت او به صورت عمومی ارائه شده است. گزارش ها حاکی از آن است که شوماخر دارای مشکلات حافظه، حرکت و گفتار است و در خانه نزدیک ژنو تحت مراقبت قرار می گیرد.

کورینا شوماخر، همسر مایکل، در یک مستند نتفلیکس در سال 2021 گفت: “خصوصی خصوصی است” همانطور که او همیشه می گفت. مایکل همیشه از ما محافظت می کرد و اکنون ما از مایکل محافظت می کنیم.

هفت عنوان شوماخر در فرمول یک در کنار لوئیس همیلتون بهترین است. این آلمانی 91 پیروزی در گرندپری به نام خود ثبت کرد که پس از 103 پیروزی همیلتون در رده دوم قرار گرفت. پسر مایکل، میک، 24 ساله نیز راننده فرمول یک است و در حال حاضر راننده ذخیره مرسدس است.