اردوغان سفرهای خود را به دلایل بهداشتی لغو کرد – RT World News

رئیس جمهور ترکیه روز سه شنبه نیز به دلیل مشکلات معده مجبور شد مصاحبه تلویزیونی خود را قطع کند

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه مجبور شد روز چهارشنبه سفرهای برنامه ریزی شده خود به چندین شهر را به استناد توصیه پزشکان لغو کند. این پس از آن اتفاق می افتد که او مجبور شد مصاحبه تلویزیونی خود را در روز سه شنبه به دلیل آنچه که او می گوید مشکلات معده بود قطع کند.

مایلم از تک تک اعضای ملت شریفم، از یکایک برادران و خواهرانم که آرزوها و دعاهای خود را برای ناراحتی جزئی که در حین پخش به دلیل مشغله کاری من داشتم، بیان کردند، تشکر کنم. اردوغان روز چهارشنبه در توییتر نوشت. “امروز به توصیه پزشکانمان در خانه استراحت خواهم کرد.” وی همچنین با بیان اینکه قادر به شرکت در مراسمی که قرار است روز چهارشنبه در سه شهر برگزار شود، امکان پذیر نیست، گفت: به جای آن فوات اوکتای معاون رئیس جمهور در آنجا حضور خواهد داشت. اردوغان وعده داد روز پنجشنبه به برنامه عادی خود بازگردد.

اوکتای در حالی که از طرف اردوغان در شهر کریک کاله صحبت می کرد، توضیح داد که رئیس جمهور فقط باید یک استراحت کوتاه داشته باشیم تا بتوانیم فردا خیلی سریعتر، پویاتر، با اشتیاق بیشتر کار کنیم و خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر کار کنیم.”

اردوغان روز سه شنبه مجبور شد مصاحبه ای را که به طور مشترک با تلویزیون اولکه و کانال 7 برگزار می شد، اندکی پس از شروع آن ترک کند. وقتی برگشت گفت به دلیل ناراحتی معده حالم بد است و از اینکه مجبور شدم برنامه را لغو کنم عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید:
“اروپا” یک گرو آمریکایی است – وزیر ترکیه

ترکیه انتخابات عمومی را در 14 مه برگزار خواهد کرد. اردوغان که از سال 2003، ابتدا به عنوان نخست وزیر و سپس به عنوان رئیس جمهور از سال 2014 در قدرت بوده است، به دنبال کسب یک دوره سوم است. او با کمال کیلیچداراوغلو مخالفت می کند، که توسط اتحاد گسترده ای از شش حزب مخالف انتخاب شده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: