ارتش اسرائیل افسران اصلاح و تربیت را به تروریست ها “قلال” کرد – رئیس زندان – اخبار RT World

یکی از فرماندهان زندان، ادعاهایی مبنی بر آسیب پذیری زندانبانان زن اسرائیلی در برابر تجاوزات جنسی توسط تروریست های مظنون در تلاش برای به دست آوردن اهرم فشار و اعترافات وسوسه انگیز را مطرح کرده است.

فردی بن شیتریت، فرمانده زندان گیلبوآ، روز چهارشنبه در یک هیئت دولتی اسرائیل، به نظر می‌رسد گزارش‌های مربوط به سال 2018 مبنی بر اینکه زنانی که در نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) خدمت می‌کنند، در معرض خطر تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند تا از مظنونان تروریسم فلسطینی اعتراف کنند.

فرمانده گفت رؤسای زندان داشتند “سربازان دلال” و سربازان زن را برای مقاصد جنسی به تروریست ها تحویل داد.

“حادثه دلالی یک حادثه عظیم بود” او اضافه کرد.

ادامه مطلب


غیرنظامیان در

ادعای “دلالکاری” سربازان زن به منظور کسب اطلاعات از زندانیان قبل از خدمت بن شیتریت به عنوان سرپرست در زندان اتفاق افتاد. این فرمانده در یک کمیته دولتی درباره شکست هایی که منجر به فرار از زندان توسط شش زندانی فلسطینی از زندان گیلبوآ در اوایل سال جاری شد، صحبت می کرد.

کانال 20 این اتهامات را در سال 2018 فاش کرد. حداقل سه زن سرباز ظاهراً مورد سوء استفاده قرار گرفتند.

یکی از سربازان که جلو آمد گفت به او دستور داده شده بود که یک تروریست فلسطینی به نام محمد عطالله را در اطراف تأسیسات همراهی کند و به او فرصتی داد تا به او حمله کند، از جمله دست زدن به باسن او، در حالی که روسای زندان چشمان خود را بسته بودند.

در واکنش به اظهارات بن شیتریت در روز پنجشنبه، عمر بار لو، وزیر امنیت عمومی از دادستان کل خواست تا تحقیقاتی را درباره این ادعاها آغاز کند. به گفته بار لو، کمیسر پلیس کوبی شبتای پس از شهادت روز چهارشنبه تحقیقاتی را در مورد این موضوع آغاز کرده است.

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!