اخراج شاهزاده خانم آمریکایی از ویلایی در رم که دارای نقاشی دیواری 340 میلیون دلاری است – RT World News

Rita Jenrette Boncompagni Ludovisi درگیر اختلاف ارثی با پسران شوهر مرحومش است.

پرنسس ریتا جنرت بونکامپانی لودوویسی، بیوه شاهزاده نجیب ایتالیایی نیکولو بونکامپانی لودوویسی، روز پنجشنبه از ویلایی که با همسرش در مرکز رم مشترک بود، در میان اختلافات شدید ارثی با پسران شاهزاده اخراج شد.

این ویلای 453 ساله تنها اقامتگاه خصوصی شناخته شده در جهان است که یک نقاشی دیواری سقفی توسط استاد باروک ایتالیایی کاراواجو (1571-1610) را در خود جای داده است – آثار هنری که ارزش آن به تنهایی بیش از 340 میلیون دلار برآورد شده است.

در ویدئویی که این هفته در رسانه های اجتماعی منتشر شد، شاهزاده ریتا اخراج خود از ملک را با حکم قاضی رم میریام یاپلی در ژانویه توصیف کرد که توسط مجریان قانون این شهر انجام شد. “غیر مجاز” و “غیر ضروری.” او اضافه کرد که در حال بودن است “به طرز وحشیانه ای از خانه ای که در 20 سال گذشته با عشق از آن مراقبت کرده ام بیرون رانده شدم.”

یک اختلاف حقوقی تلخ بین پرنسس ریتا و سه پسر شاهزاده نیکولو از ازدواج قبلی پس از مرگ او در سال 2018 رخ داد. او ادعا کرده بود که وصیت نامه نیکولو به او این حق را می دهد که تا پایان عمر در ملک زندگی کند و اگر ویلا لودوویسی فروخته شود. ، که درآمد حاصل از آن بین پسران او و نیکولو توزیع خواهد شد.

در همین حال، پسران استدلال کردند که پدر شاهزاده نیکولو – پدربزرگشان – همیشه قصد داشته است که خانه به آنها واگذار شود.


پرنسس از تخلیه ویلای میزبان نقاشی کاراواجو امتناع می ورزد

دادگاه ایتالیایی در ژانویه حکم داد که خانه باید فروخته شود تا اختلافات حل شود. قاضی همچنین اظهار داشت که پرنسس ریتا نتوانسته است از اموال به اندازه کافی نگهداری کند و او دستوری را نقض کرده است که او را از برگزاری تورهای پولی در ویلا منع کرده است.

یک حراج اولیه ارزش این خانه را 520 میلیون دلار نشان داد. با این حال، این فهرست، همراه با سه مزایده بعدی، نتوانست هیچ پیشنهادی را جذب کند. آخرین تلاش برای فروش ویلا در اکتبر سال گذشته بود، به قیمت 198 میلیون دلار – اگرچه این نیز منجر به فروش نشد.

دادگاه همچنین اعلام کرد که تمام وسایل باقی مانده در ملک – که قفل آن طبق قانون ایتالیا تغییر کرده است – باشد “دفع یا نابود شد.” کوری برنان، پروفسور دانشگاه راتگرز هشدار داد که این ممکن است منجر به تخریب آثار باستانی مختلف شود.

ویلا کاملاً پر از اشیاء قیمتی است. او به روزنامه هنر در نظرات منتشر شده در روز جمعه گفت. “ریتا برخی از وسایل شخصی خود را برداشت اما همه چیز را ترک کرد.”

ریتا کارپنتر پیش از ازدواجش در سال 2009 با شاهزاده نیکولو، با قانونگذار آمریکایی جان جنرت که در سال 1980 در بحبوحه رسوایی رشوه در ایالات متحده زندانی بود، ازدواج کرده بود.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: