آگهی شغلی با حقوق 1.3 کرور روپیه، 20 روز تعطیلی در ماه، پزشکان بریتانیا را به استرالیا وسوسه می کند.

آگهی شغلی با حقوق 1.3 کرور روپیه، 20 روز تعطیلی در ماه، پزشکان بریتانیا را به استرالیا وسوسه می کند.

این آگهی در وب سایت مشاغل مجله پزشکی بریتانیا (BMJ) موجود است.

پزشکان جوان با یک آگهی شغلی به استرالیا جذب می شوند که به آنها وعده پرداخت دستمزد سنگین و 20 روز مرخصی در هر ماه برای “سفر، شنا و موج سواری در زیر آفتاب” می دهد.

یک آگهی شغلی از Blugibbon Medical Recruitment پزشکان بریتانیا را با تجربه تصادف و اورژانس هدف قرار داده است. این نوید معامله ای را می دهد که در آن پزشکان باید 10 شیفت در ماه کار کنند و می توانند برای 20 روز دیگر “سفر کنند، شنا کنند و زیر آفتاب موج سواری کنند” با حقوق سالانه 240000 دلار استرالیا (1.3 کرور) و “اسکان ارائه شده”. همچنین وعده پاداش ورود به سیستم 2.7 میلیون روپیه را می دهد.

این آگهی در وب سایت مشاغل مجله پزشکی بریتانیا (BMJ) موجود است. عکس آگهی توسط نویسنده و متخصص سابق پزشکی آدام کی در توییتر به اشتراک گذاشته شده است.

او همراه با این تصویر نوشت: “چقدر دیدن این موضوع در BMJ ناراحت کننده است. سخت است بگوییم این ارقام استدلال قانع کننده ای ارائه نمی دهند. همه اینها به یک سوال بزرگ برای دولت منجر می شود: اگر به پزشکان مراجعه نکنید. نگرانی های پرداخت بسیار معقول، در کنار شرایط و رفاه آنها، حدس بزنید به کجا می روند؟

او افزود: “ناگفته نماند که آنها در مورد استفاده از بیشتر نام من نپرسیدند.”

توییت را اینجا ببینید:

بر اساس مستقلاین تبلیغ در اشاره ای به کتاب پرفروش آدام کی است که تجربیات طاقت فرسای او را به عنوان یک پزشک جوان در NHS شرح می دهد.

در آگهی دقیق‌تری که در وب‌سایت BMJ برای ایفای نقش در بریزبن منتشر شده است، این شرکت می‌نویسد: “A&E Registrar از NHS مریض است؟ این آسیبی نمی‌بیند… برای تعطیلات کاری به استرالیا بیایید تا از مشکلات فرار کنید. و چرا؟ زیرا ما ده ها هزار پست پرستاری خالی داریم.”

این آگهی وعده 1 میلیون روپیه در هر شیفت برای یک سال، همراه با پاداش تکمیل پس از 12 ماه را می دهد – که متقاضیان موفق را در “5 درصد بالای درآمدهای استرالیایی” قرار می دهد.