آنگلا مرکل خواستار محدودیت‌های سخت‌تر برای نبرد با موج چهارم کووید در آلمان شد

آنگلا مرکل خواستار محدودیت‌های سخت‌تر برای نبرد با موج چهارم کووید در آلمان شد

آنگلا مرکل آلمان گفت که برای مبارزه با افزایش کووید به محدودیت‌های سخت‌تر نیاز است.

برلین:

آنگلا مرکل، صدراعظم موقت آلمان به رهبران حزب محافظه کار خود گفت که اقداماتی که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بزرگترین اقتصاد اروپا انجام می شود کافی نیست و باید اقدامات قوی تری انجام شود.

به گفته دو شرکت کننده، او در جلسه ای به رهبران CDU گفت: “ما در یک وضعیت بسیار دراماتیک قرار داریم. آنچه اکنون وجود دارد کافی نیست.”

تعداد موارد در آلمان افزایش یافته است، به ویژه در میان سالمندانی که دو واکسن اول واکسن کووید-19 در ابتدای سال داشتند و در میان کودکانی که واجد شرایط تلقیح نیستند.

حدود 79 درصد از بزرگسالان در آلمان دو واکسن کووید-19 زده اند، اما تنها 7.5 درصد تا کنون واکسن تقویتی دریافت کرده اند، زیرا تعداد کل مرگ و میرهای کرونا در آلمان به 100000 نزدیک می شود.

آلمان قبلاً تصمیم گرفته است بخش‌های زیادی از زندگی عمومی را در مناطقی که بیمارستان‌ها پر از بیماران COVID-19 می‌شوند محدود به افرادی کند که یا واکسینه شده‌اند یا از این بیماری بهبود یافته‌اند.

اما مرکل گفت که نه این اقدامات و نه جذب بیشتر واکسیناسیون برای متوقف کردن افزایش سریع عفونت ها در کوتاه مدت کافی نیست. او از 16 ایالت فدرال آلمان خواست تا روز چهارشنبه در مورد اقدامات سختگیرانه تصمیم گیری کنند.

اتریش همسایه روز دوشنبه قرنطینه کامل COVID-19 را اعمال کرد و ینس اسپان وزیر موقت بهداشت آلمان روز جمعه هشدار داد که آلمان ممکن است از این کار پیروی کند.

آلمان روز دوشنبه 30643 مورد جدید کووید-19 و 62 مورد مرگ و میر را گزارش کرد، با بروز – تعداد موارد ابتلا به هر 100000 نفر در یک هفته – 386.5 نفر، پانزدهمین روز متوالی از تعداد بی سابقه.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)